Lacoste, globalna marka modowa, wybrała usługę Enterprise Order Management firmy Manhattan Associates’ do zarządzania operacjami związanymi z zakupami wielokanałowymi.

Dzięki nowoczesnej technologii Manhattan, Lacoste zapewni klientom możliwość robienia zakupów w sposób płynny. Wzmocniona zostanie również spójność marki. Technologia pozwoli przedstawicielom działu obsługi klientów Lacoste na wgląd we wszystkie transakcji dokonane przez klientów oraz podgląd całego inwentarza. Klienci zaś zyskają możliwość zarządzania zamówieniem: kontrolowania czasu oraz sposobu dostarczenia przesyłki.

„Doświadczenie Manhattan i możliwości zarządzania sprzedażą wielokanałową, które oferuje ta firma, ułatwiły nam decyzję” – mówi Francis Pierrel, dyrektor generalny Lacoste w USA. „Sukcesy Manhattan we współpracy z dużymi i nowoczesnymi wielokanałowymi sprzedawcami na całym świecie, były dla nas decydujące. Usługa Enterprise Order Management będzie kluczowa dla naszych wielokanałowych operacji i będzie napędzała sprzedaż, dając klientom długoterminowe korzyści.” Celem jest budowanie lojalności wobec marki oraz zapewnienie świetnej obsługi klienta.

Lacoste zacznie korzystać z usług Manhattan w USA, ale planuje także globalne wsparcie sprzedaży wielokanałowej w Europie i w Azji. Lacoste oferuje unikalne i oryginalne produkty skierowane do mężczyzn, kobiet i dzieci. W 2012 roku wygenerował zyski o wartości 1,8 miliarda Euro. Produkty są sprzedawane w 114 krajach świata. Szacuje się, że produkt Lacoste jest sprzedawany co dwie sekundy. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sklepów Lacoste, domów handlowych. sklepów internetowych i innych punktów sprzedaży.

Przeczytaj cały artykuł w serwisie Evigo.com