Redan: rośnie liczba zamówień online

Sklep internetowy Top Secret

Sklep internetowy Top Secret

Zarząd grupy Redan poinformował, że nadal odnotowuje tendencję wzrostową w swoim najbardziej rentownym sektorze biznesu modowego – sprzedaży online.

W marcu polski sklep internetowy odwiedziło o 37 proc. więcej użytkowników niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Odnotowano także porównywalny wzrost liczby zamówień – o 36 proc. r/r. Natomiast ukraiński e-sklep w marcu odwiedziło o 45 proc. więcej użytkowników niż w marcu 2013 roku, podczas gdy ilość zamówień wzrosła o 59 proc. r/r, a ilość wysłanych sztuk – o 77 proc.

W marcu br. spółka wciąż utrzymywała wysoką dynamikę sprzedaży e-commerce po dużym wzroście obrotów osiągniętym w minionym roku w tym najbardziej rentownym kanale dystrybucji – poinformowała spółka.

W całym 2013 roku sprzedaż online zapewniła Grupie łącznie 28,9 mln zł przychodów, czyli 38 proc. więcej niż w 2012 roku.

Przypomnijmy: sklep internetowy marki Top Secret funkcjonuje w Polsce i na Ukrainie. Redan planuje do końca pierwszego półrocza br. rozszerzyć sprzedaż online o rynek rosyjski. Miesięcznie polski e-sklep odwiedza ponad 1,5 mln klientów. W sklepie dostępne są przede wszystkim produkty marek własnych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids.

Sprzedaż grupy Redan prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash, oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska