Vistula Group SA otwiera kolejne salony w warszawskich galeriach

Butik Lambert należący do Vistula Group SA

Butik Lambert należący do Vistula Group SA

Vistula Group SA konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji na rok 2014. Na początku kwietnia spółka zamknęła w Galerii Mokotów butik Wólczanka, w którego miejscu powstał ekskluzywny butik marki Lambert. Natomiast Wólczanka w nowym miejscu w Galerii Mokotów została otwarta 30 kwietnia 2014 roku i zajmuje powierzchnię 23 mkw.

Spółka przygotowuje już kolejne salony do otwarcia. Najbliższe czeka klientów Galerii Wileńskiej w Warszawie. Znajdzie się tam butik marki Wólczanka, który zajmie 25 mkw. powierzchni. Będzie to pierwszy salon sieci w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Jednocześnie spółka nie zwalnia tempa rozwoju projektu franczyzowego. Od sierpnia 2013 roku zostało otwartych już 6 salonów franczyzowych, w Nowym Sączu, Słupsku i Siedlcach. Kolejne umowy zostały już podpisane, a otwarcia salonów planowane są na przełom czerwca i lipca 2014 roku.

Sieć marki Wólczanka posiada 75 salonów w całej Polsce, w tym 3 salony franczyzowe, wyspy i salony outletowe. Marka Vistula posiada 83 salony, w tym 3 salony franczyzowe oraz salony oultetowe. Marka W.Kruk działająca w branży jubilerskiej posiada 83 salony, w tym salony marki Rolex, wyspy w galeriach handlowych i 2 salony na lotniskach w Krakowie i Warszawie. Do sieci salonów marki Deni Cler należą 33 salony w całej Polsce.

Lambert to męska linia koszul oraz dodatków. Kolekcja dostępna jest w większości salonów Wólczanka oraz w 3 salonach marki Lambert, które znajdują się w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach oraz w Galerii Krakowskiej.

Reklama

Galeria Jurajska