Google rozszerzy zasięg działania usługi Shopping Express na obszar Los Angeles i Manhattanu. Od września 2013 roku była ona dostępna jedynie w obrębie San Francisco.

Google Shopping Express pozwala klientom w jednym miejscu kupować online produkty z lokalnych sklepów. Dostawa odbywa się tego samego dnia. Zakupy można robić przez internet albo za pośrednictwem aplikacji mobilnej, zaprojektowanej na iOS i Android. Za jej pomocą klienci mogą składać zamówienia, szukać konkretnych produktów i przeglądać ofertę różnych sklepów. Dla sprzedawców partnerstwo z Google umożliwia dostarczanie klientom produktów w dniu złożeniu zamówienia.

Początkowo, Google uruchomił usługę Shopping Express w rejonie San Francisco i San Jose. Przedtem odbywały się tam testy wersji beta. Dzięki usłudze, oferta licznych sprzedawców dostępna jest na jednej platformie. Wśród partnerów znalazły się sklepy: American Eagle, Blue Bottle Coffee, Lucky, Office Depot, Palo Alto Toy & Sport,Photojojo, Raley’s Nob Hill Foods, Staples, Target, Toys“R”Us/Babies“R”Us, Walgreens, DODOcase, Guitar Center, L’Occitane, REI oraz Whole Foods Market.

Dzięki ekspansji ta sama usługa udostępniona zostanie w zachodnim Los Angeles i na Manhattanie. Jak wynika z oficjalnego oświadczenia Google wydanego 5 maja 2014 roku, klienci mieszkający na tym obszarze będą mogli za pośrednictwem Google kupować produkty sklepów Costco,Guitar Center, L’Occitane, Smart & Final, Staples, Target,Toys“R”Us/Babies“R”Us i Walgreens. W kolejnych miesiącach, Google rozszerzy zakres usługi na pozostałe części Los Angeles.

W Nowym Jorku, usługa będzie początkowo dostępna na obszarze Manhattanu, w planach jest ekspansja do Queens i Brooklynu. Aby zachęcić klientów, Google oferuje im w promocji darmową nielimitowaną dostawę przez pierwsze sześć miesięcy funkcjonowania usługi.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com