Marciano Guess w Domu Mody Klif

Kolekcja marki Marciano Guess

Kolekcja marki Marciano Guess

Do grona najemców Domu Mody Klif w Warszawie dołączy kolejna selektywna marka odzieżowa – Marciano Guess. Otwarcie salonu planowane jest na 7 maja br. Butik Marciano Guess będzie zlokalizowany na parterze Domu Mody Klif i zajmie powierzchnię 120 mkw.

Będzie to jedyny salon tej marki w Warszawie. W ofercie Marciano Guess znajdą się kolekcje ubrań, butów i akcesoriów dla kobiet oraz mężczyzn. Do tej pory salon brandu działał przy Placu Trzech Krzyży. Został jednak zamknięty w tym roku w związku z przebudową budynku, w którym się znajdował. Firma Guess zdecydowała się przenieść go do warszawskiego Klifa.

Jak informowaliśmy, firma Guess posiada 11 sklepów w naszym kraju. Wszystkie znajdują się w najlepszych lokalizacjach. Salony linii Guess Jeans działają w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach i Domu Mody Klif w Warszawie, a także w CH Silesia City Center w Katowicach, CH Manufaktura w Łodzi i Galerii Łódzkiej. Najnowszy salon Guess Jeans został otwarty w CH Riviera w Gdyni.

Guess posiada w Polsce także salony wyprzedażowe. W tym roku firma planuje kilka nowych otwarć salonów – m.in. w CH Magnolia Park we Wrocławiu, CH Arkadia w Warszawie, a także w jednej z krakowskich galerii. Firma ma w planach otwarcie także 2 nowych lokalizacji w centrach outletowych. Łącznie Guess planuje zakończyć rok w Polsce z liczbą około 20 salonów własnych i 4 sklepów partnerskich.

Marka Guess została założona w 1981 roku w Kalifornii przez pochodzących z Francji 4 braci – Georges’a, Armanda, Paula i Maurice’a Marciano, którzy w 1977 roku wybrali rynek amerykański jako najbardziej dogodny dla jej rozwoju. Dziś znana jest pod nazwą Guess Inc. Należy do niej, oprócz Marciano Guess, także znany w Polsce Guess Jeans, którego kolekcje są bardziej casualowe i dostępne cenowo. Sukces sprzedażowy sprawił, że w 1982 roku rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa, a w latach 90. marka zaczęła podbijać nowe rynki, celując przede wszystkim w Europę i Azję. Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1,5 tys. salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo Guess można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym.

Za rozwój salonów w Polsce odpowiada firma Guess Poland sp. z o.o.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016