Redan ma ponad 100 tys. mkw. powierzchni handlowej

Top Secret

Top Secret

Na koniec marca 2014 roku powierzchnia handlowa spółki Redan, właściciela sieci modowej Top Secret oraz sieci dyskontowej TextilMarket, wyniosła 100,4 tys. mkw., co oznacza wzrost o 1,5 proc. w porównaniu do marca roku ubiegłego.

Szacunkowe obroty Grupy Redan wzrosły w marcu 2014 roku o 11,3 proc. (do 36,7 mln zł) w porównaniu do marca 2013 roku. Największy wzrost przychodów Grupy wygenerował segment dyskontowy, który urósł o 21 proc. Sprzedaż w części modowej utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie.

Narastająco od początku roku obroty grupy sięgnęły 101,9 mln zł, co oznacza wzrost o 6,3 proc. r/r.

Jak poinformowano, w marcu br. Grupa Redan odnotowała znacznie większy wzrost obrotów niż powierzchni handlowej. Zarząd spółki jest szczególnie zadowolony z rozwoju sprzedaży w części dyskontowej, w której z każdym kolejnym miesiącem tego roku notowana jest wyższa dynamika obrotów TextilMarket w ujęciu r/r.

W segmencie modowym sprzedaż w marcu utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie, co dla zarządu jest satysfakcjonujące, uwzględniając m.in. zmniejszoną powierzchnię handlową segmentu wynikającą z zamknięcia w 2013 roku nierentownych placówek oraz zmniejszenie wyrażonej w złotych sprzedaży na Ukrainie, co jest wynikiem dewaluacji hrywny.

Spółka w I kw. tego roku uruchomiła swoje sklepy na nowym rynku. Kazachstan jest nowym krajem, w którym będzie rozwijana sieć Top Secret. Pierwszy sklep franczyzowy na tym rynku otwarto w połowie kwietnia 2014 roku. W kwietniu ruszyły także 2 salony w Rosji, w Sarowie i Nowokuzniecku.

Przypomnijmy: Redan prowadzi obecnie sieć ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash, oraz dyskontowe sklepy Textilmarket.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016