Kwietniowy wzrost Vistula Group

Salon Vistula

Salon Vistula

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2014 roku przez Vistula Group SA wyniosły około 33,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2013 roku o około 7,4 proc.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2014 roku wyniosła około 121,6 mln zł i była wyższa o około 6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Jak informuje spółka, przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 17,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2013 roku o około 0,5 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 63,6 mln zł i była wyższa o około 4 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 12 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2013 roku o około 12,7 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 46,1 mln zł i była wyższa o około 6,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka przygotowuje kolejne salony do otwarcia. Najbliższe czeka klientów Galerii Wileńskiej w Warszawie. Znajdzie się tam butik marki Wólczanka, który zajmie 25 mkw. powierzchni.

Na początku kwietnia spółka zamknęła w Galerii Mokotów butik Wólczanka, w którego miejscu powstał ekskluzywny butik marki Lambert. Natomiast Wólczanka w nowym miejscu w Galerii Mokotów została otwarta 30 kwietnia 2014 roku i zajmuje powierzchnię 23 mkw.

 

Reklama

Galeria Jurajska