fashion-online-retail-multichannel

Vistula Group, do której należy marka odzieży damskiej Deni Cler, zdecydowała się na otwarcie sklepu internetowego tego brandu. W e-sklepie dostępna jest pełna kolekcja marki. Jak informują przedstawiciele firmy, w przeciągu dwóch lat sprzedaż online ma dorównać tej, którą generują największe salony sprzedaży Deni Cler.

deni-cler-sklep-online
Sklep internetowy Deni Cler

Sklep internetowy marki Deni Cler  ruszył w marcu 2014 roku. Wdrożyła go firma IAI-Shop.com i działa on na tej platformie. „Otwarcie sklepu online to naturalny etap rozwoju marki i wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Coraz więcej kobiet również z naszej grupy docelowej kupuje przez internet. Chcieliśmy być dla nich dostępni w najwygodniejszej dla nich formie. Oferta w e-sklepie i salonach stacjonarnych właściwie pokrywa się, a różnice są nieznaczne.” – mówi Piotr Kopczyński, kierownik operacyjny Deni Cler.

Oferta w salonach stacjonarnych i sklepie on line jest na razie tożsama. Jak do tej pory nie wprowadzono też specjalnych promocji do sklepu on line. W Deni Cler Milano funkcjonuje program dla klientów Klub Stałego Klienta, z którym wiążą się rabaty i specjalne promocje. Program obowiązuje również w e-sklepie. Marka promuje się też w social media: na Facebooku i Pinterest.

deni-cler-pinterest
Profil marki Deni Cler na Pinterest

Zakupione towary dostarcza do klienta zewnętrzna firma kurierska. Dostawa na terenie Polski kosztuje 19 zł, na terenie krajów Europy zaś 70 zł. Istnieje możliwość bezpłatnego osobistego odbioru w wybranym przez klienta salonie. Stany  magazynowe są na bieżąco monitorowane i uzupełniane według potrzeb.

„Klientki Deni Cler Milano stanowią specyficzną grupę, która ceni bezpośredni kontakt. Stąd szacunki dotyczące sklepu online są dosyć zachowawcze. Zakładamy, że w pierwszym roku funkcjonowania będzie to około 4% przychodu ze sprzedaży dla firmy.” – mówi Piotr Kopczyński. „Założenie jest takie żeby w ciągu dwóch lat osiągnąć w sklepie on line wyniki porównywalne z wiodącymi salonami stacjonarnymi. Będziemy w tym celu wykorzystywać narzędzia marketingowe, nie wykluczamy dywersyfikacji oferty lub stworzenia specjalnej linii produktów dla sklepu on line.”

Obecnie w Polsce działają 34 sklepy stacjonarne sieci Deni Cler Milano, w tym 2 z nich to outlety, w których prowadzona jest sprzedaż produktów z wcześniejszych kolekcji.