Primamoda.com.pl w nowej odsłonie

PrimaModa

PrimaModa

Marka PrimaModa przygotowała nowy wizerunek swojej strony www i bloga modowego. Wraz z nim zmiany pojawiły się na portalu RI (Relacji Inwestorskich) spółki. Brand dopasowuje swoją stronę do trendów rynkowych i rzeczywistości Web 2.0, zmieniając swoją identyfikację w sieci na bardziej nowoczesną i user-friendly. Taka zmiana jest dla PrimaModa pierwszym krokiem w kierunku wprowadzenia możliwości robienia zakupów online, która pojawi się w przyszłości.

Nowa strona PrimaModa posiada nie tylko zaprojektowany na nowo, bardziej intuicyjny interfejs, ale jest wykonana w technologii RWD (Responsive Web Design). Można korzystać z niej również na urządzeniach mobilnych. Świeży, nowoczesny design odnosi się do oferty dostępnej w sklepach stacjonarnych – eleganckich i stylowych włoskich fasonów. Spójny wizerunek, przejrzysty i minimalistyczny układ mają także na celu podkreślenie pozycji marki w branży fashion. Wraz ze zmianą wyglądu serwisu nastąpiły zmiany w prezentacji kolekcji. Obecnie cała najnowsza kolekcja PrimaModa możliwa jest do obejrzenia online. Nowością jest możliwość przeglądania zdjęć w widoku 360°, dzięki któremu widoczne są wszystkie detale produktów. Za nowy wygląd portali PrimaModa odpowiada Bold Brand Commerce.

Prima Moda SA jest obecna na rynku obuwniczym od początku lat 90. Sklepy sieci oferują obuwie damskie, męskie, torebki, środki konserwacji do obuwia, galanterię skórzaną. Firma w 2006 roku została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną z siedzibą we Wrocławiu. Prima Moda SA w listopadzie 2007 roku zadebiutowała na GPW w Warszawie. Prima Moda SA na koniec IV kw. posiadała 37 salonów własnych w centrach i galeriach handlowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016