Kolekcja Simple
Kolekcja Simple

O 18 proc., do 8,1 mln zł, wzrosła w kwietniu sprzedaż detaliczna w salonach Simple CP (Grupa Gino Rossi), w porównaniu rok do roku. Zanotowany w kwietniu wzrost sprzedaż detalicznej Simple jest efektem wprowadzonych w ubiegłym roku zmian w obszarze zarządzania kolekcją i potwierdzeniem bardzo dobrego przyjęcia przez klientki Simple nowej kolekcji wiosna-lato 2014.

Sprzedaż detaliczna w salonach Gino Rossi również wzrosła w kwietniu o 37 proc. rok do roku, do poziomu 10,4 mln zł.

Narastająco od stycznia do kwietnia 2014 sprzedaż detaliczna w salonach Gino Rossi wzrosła o 46 proc., do 36,3 mln zł. W tym samym okresie narastająco sprzedaż detaliczna w salonach Simple CP wzrosła o 2 proc. i wyniosła 26,4 mln zł.

Sprzedaż całej Grupy Gino Rossi wzrosła w kwietniu o 26 proc. i wyniosła 20,7 mln zł. Narastająco po 4 miesiącach 2014 roku Grupa Gino Rossi zanotowała łącznie sprzedaż detaliczną i hurtową na poziomie 76,1 mln zł, o 18 proc. wyższą w ujęciu rok do roku.

– Wzrost sprzedaży Simple o 18 proc. w kwietniu jest wyjątkowy w porównaniu do poziomów sprzedaży w poprzednich miesiącach. Wzrost wartości sprzedaży potwierdza przyjętą przez nas koncepcję działania, w której chcemy kreować wzrosty sprzedaży w miesiącach „pełnomarżowych”, które są najważniejsze z punktu widzenia rentowności. W markach modowych duży wpływ na sprzedaż ma przygotowanie kolekcji, która jednocześnie powinna wpisywać się w obowiązujące trendy w modzie, spełniać oczekiwania klientów, a ponadto musi wyróżnić się na tle innych marek. Wysoka sprzedaż nowych kolekcji wiosna–lato 2014 Gino Rossi i Simple CP potwierdza, że nasze kolekcje są wyjątkowe na tle innych marek modowych. Ponadto wykonana przez nas praca w obszarze zarządzania kolekcją i jakości obsługi w sklepach przynosi już efekty. Chciałbym dodatkowo podkreślić ważny fakt, że w kolejnym miesiącu tego roku dynamicznie rośnie sprzedaż detaliczna marki Gino Rossi. Po bardzo dobrej sprzedaży w marcu, gdzie wzrost wynosił 77 proc., w kwietniu zanotowaliśmy 37 proc. wzrost sprzedaży w salonach Gino Rossi. Również w obu markach Simple CP i Gino Rossi marże procentowe generowane w kwietniu są wyższe rok do roku – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi.