CCC otwiera kolejne sklepy w Europie

Salon CCC w CH Donauzentrum w Wiedniu

Salon CCC w CH Donauzentrum w Wiedniu

Grupa CCC kontynuuje strategię rozwoju ogłoszoną na lata 2013–2015, której celem jest zdobycie pozycji lidera na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie posiada 218 salonów poza granicami kraju. To ponad 104 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Na początku kwietnia br. spółka otworzyła 10. salon w Austrii. Nowy sklep mieści się w Kreams an der Donau, a jego powierzchnia handlowa to 450 mkw. Obecnie łączna powierzchnia sklepów CCC w Austrii wynosi 5029 mkw.

Ponadto otwarto pierwszy sklep CCC w stolicy Niemiec. Salon mieści się w galerii Neukolln Arcaden przy Karl Max Strasse. Jest to już 7. salon CCC w Niemczech.

Spółka CCC SA posiada salony w: Polsce (396), Czechach (75), Niemczech (7), Austrii (10), Słowenii (4), Chorwacji (4), Turcji (2), Kazachstanie (2), Rumunii (22), Rosji (6), na Słowacji (26), Węgrzech (54), Ukrainie (3) oraz na Łotwie (5).

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC w kwietniu 2014 roku wyniosły 178,7 mln zł, czyli były o 8,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przychody za okres styczeń–kwiecień wyniosły 538,4 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2013 o 39,4 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za kwiecień wyniosły 169,9 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 7,4 proc., narastająco za okres styczeń–kwiecień wyniosły 515 mln zł i były wyższe o 41,1 proc. rok do roku.

Przypomnijmy: CCC planuje w 2014 roku powiększyć powierzchnię handlową o 75 tys. mkw., czyli otworzyć około 160–170 sklepów. Oczywiście będą również zamknięcia, które dotyczą powierzchni 10 tys. mkw. Obecnie średnia powierzchnia sklepu CCC wynosi 500 mkw.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska