Sieć Jack Wolfskin wybrała kolejne centrum handlowe

Jack Wolfskin

Jack Wolfskin

Od 7 maja br. pasjonaci outdooru będą mogli kupić odzież, buty i sprzęt turystyczny w nowym salonie Jack Wolfskin. Sieć na swoją kolejną lokalizację wybrała centrum handlowe w podwarszawskich Jankach. Nowy sklep marki zajął w obiekcie powierzchnię 150 mkw. i znajdzie się w nim aktualna kolekcja dla kobiet i mężczyzn.

– Z radością otwieramy kolejny, już 7. salon Jack Wolfskin w Polsce – mówi Marcin Gabryołek, właściciel firmy FAM, dystrybutora produktów Jack Wolfskin. – Nasz zespół ekspertów jest gotowy doradzać w wyborze najbardziej odpowiedniego sprzętu turystycznego wszystkim, którzy na dworze czują się jak w domu.

Jak już informowaliśmy w kwietniu, firma zdecydowała się otworzyć także pierwszy sklep marki Jack Wolfskin w Łodzi. Zajął on 100 mkw. i znalazł się w Galerii Łódzkiej.

Nowe sklepy marki zostają regularnie otwierane w wielu krajach na całym świecie.

– Obecnie widzimy duży potencjał przede wszystkim na rynkach Azji, Wielkiej Brytanii oraz Europy Wschodniej. Będziemy tam nadal wzmacniać nasze działania i zwiększać inwestycje – mówi Michael Rupp, dyrektor generalny w firmie Jack Wolfskin.

Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim. Produkty brandu są aktualnie sprzedawane w ponad 600 sklepach franczyzowych i w ponad 4 tys. punktach sprzedaży na terenie Europy i Azji. Przedsiębiorstwo Jack Wolfskin ma siedzibę w Idstein (Taunus) w Niemczech i zatrudnia 650 pracowników.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016