Tesco, brytyjska sieć supermarketów, ogłosiła, że wprowadzi na rynek nowy smartfon własnej marki. Ma być on dostępny w sprzedaży jeszcze w 2014 roku. We wrześniu 2013 roku ten wielokanałowy sprzedawca wprowadził na rynek tablet. Produkt został dobrze przyjęty przez rynek.

Jak podaje agencja Reuters, Tesco ogłosiło, że smartfon własnej marki wprowadzony zostanie do sprzedaży do końca 2014 roku. Ma „bazować na sukcesie” tabletu Hudl, który miał swoją premierę jesienią 2013 roku.

Wprowadzenie do sprzedaży tabletu Hudl zapoczątkowało strategię, mającą na celu dostarczenie klientom narzędzi, które umożliwią im dostęp do cyfrowych treści oraz możliwość bezpośredniego dostępu do platformy internetowej za pomocą osobnego przycisku na wyświetlaczu urządzenia. Strategia ta jest zbliżona do stosowanej przez Amazon, który udostępnia podobne usługi na Kindle. W oprogramowaniu nowego smaftfona będzie zawarta oferta produktowa Tesco.

Użytkownicy tabletu mają dostęp do filmów, programów telewizyjnych i muzyki. Członkowie programu lojalnościowego Tesco i posiadacze karty Clubcard będą też mieli darmowy dostęp do telewizji internetowej Clubcard Television. Posiadacze Hudla mają również dostęp do internetowej bankowości, a także pełnej oferty produktowej Tesco: jedzenia, ubrań oraz akcesoriów domowych.

Rzecznik Tesco powiedział agencji Reuters, że nowy smartfon będzie używał oprogramowania Google Android. Wprowadzony na rynek tablet również działa na Androidzie, został stworzony według własnego designu i specyfikacji Tesco.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com