Carrefour
Carrefour

Carrefour Polska modernizuje i rozbudowuje swój obiekt w Tomaszowie Mazowieckim. W pierwszym etapie spółka przeprowadziła modernizację istniejącego budynku, który zyskał m.in. nową fasadę oraz odświeżone i wzbogacone wnętrze. Jednocześnie funkcjonujący na jego terenie supermarket Carrefour został unowocześniony i przeformatowany na hipermarket.

W ramach drugiego etapu prac obiekt zostanie dodatkowo rozbudowany i wzbogacony o nowe koncepty handlowe. Wśród najemców pojawią się m.in. takie marki jak: Neonet (364 mkw.), Pepco (310 mkw.) oraz Apteka Cefarm (120 mkw.).

Obecnie pod szyldem Carrefour funkcjonuje w Polsce ponad 600 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy franczyzowe. Jednocześnie firma posiada sieć centrów handlowych, którymi zarazem zarządza, położonych w dużych i średnich miastach na terenie całej Polski.

Jak już informowaliśmy, Carrefour Polska oficjalnie rozpoczął budowę retail parku w podwarszawskim Sochaczewie. 12 marca br. odbyło się uroczyste wbicie łopaty pod inwestycję Sonata Park, w której udział wzięli Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska, oraz Jerzy Mirgos, prezes zarządu Mirbud SA.

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: minimarket i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową sklepów uzupełniają stacje paliw.

Carrefour Polska po raz kolejny obecny będzie wystawcą podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum (stoisko 4.11).  Wydarzenie to jest niezwykle istotne dla branży handlowej, stąd też udział w nim na stałe wpisał się już do naszego kalendarza. To doskonała okazja, by zarówno podtrzymać relacje z istniejącymi partnerami biznesowymi, jak również nawiązać nowe kontakty, które mają szanse w przyszłości zaowocować długoletnią i efektywną współpracą – mówił podczas ostatniej rozmowy z Retailnet Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska.