W maju ruszy 5 sklepów Sinsay

Kampania Sinsay

Spółka LPP kontynuuje ekspansję sieci odzieżowej Sinsay w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Od początku 2014 roku sieć Sinasy powiększyła się już o 29 sklepów, które powstały w Polsce, Rosji i na Ukrainie. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet od Marty Filipczak, specjalisty ds. marketingu – w maju br. otwarte zostaną 4 sklepy w Polsce i jeden na Ukrainie.

W Polsce ruszy salon Sinsay w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce (pow. 393 mkw.), marcredo Center Kutno (pow. 330 mkw.), CH Toruń Plaza (pow. 341 mkw.) oraz w Dekada Sieradz (pow. 350 mkw.). Natomiast na Ukrainie przewidziano otwarcie w CH Karawan w Dnepropetrovsku (pow. 395 mkw.).

Sinsay jest najnowszym brandem w portfolio LPP, który pojawił się na rynku w marcu 2013 roku. Odzież marki Sinsay przeznaczona jest dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15–24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw. Od października 2013 roku działa sklep internetowy marki Sinsay www.sin-say.com/pl/. Działa on na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved. Obecnie w ramach sieci Sinsay funkcjonują 92 sklepy.

LPP to największa grupa odzieżowa w Polsce. Flagową marką spółki jest Reserved, ale grupa posiada również kilka innych brandów odzieżowych: Mohito, Cropp Town, House oraz Sinsay. Grupa LPP SA prowadzi działalność w Polsce, Estonii, Czechach, na Litwie, Łotwie, Węgrzech, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Cyprze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Podczas lutowej edycji Shopping Center Forum 2014 marka Sinsay otrzymała nagrodę SCF Young Fashion Retailer of the Year 2014.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016