Pepco otwiera kolejne sklepy w regionie CEE

Sklep Pepco

Spółka Pepco planuje w maju br. uruchomić 8 nowych sklepów, w tym 4 w Polsce, 3 w Czechach oraz jeden na Słowacji. Obecnie sieć Pepco posiada w Polsce ponad 500 sklepów zarówno przy ulicach, jak i w galeriach handlowych. Nowe placówki powstaną w CH Arkady we Wrocławiu, Oleśnicy, Bielsku-Białej oraz Łodzi.

Nowe otwarcia nastąpią także w Czechach i na Słowacji. W Czechach będą to: Brno Perla (OC Perla), Kroměříž (Velehradská), Ivančice (Oslavanská). Na Słowacji ruszy sklep w Trnava (Nová).

Na Słowacji i w Czechach firma Pepco otwiera swoje sklepy tylko na terenie centrów handlowych. W Czechach działa obecnie 10 sklepów – m.in. w centrum handlowym w miejscowości Zdziar nad Sazawą czy CH Opava w Opawie. Natomiast na Słowacji sieć liczy już 29 punktów sprzedaży – m.in. w CH Torysa i Galerii Koszyce w Koszycach, FMZ Saller w miejscowości Snina.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe o powierzchni handlowej ok. 250–350 mkw. Placówki sieci funkcjonują w całej Polsce, głównie w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców. Każdego roku spółka planuje otwarcie ok. 70–80 nowych sklepów. Docelowo spółka zamierza otworzyć 600 sklepów w Polsce. Wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów pod marką Pepco jest firma Pepco Poland sp. z o.o.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2,8 tys. sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników. W sklepach sieci klienci mogą znaleźć zarówno odzież i dodatki damskie, męskie oraz dla dzieci, a także zabawki, elementy wyposażenia domu czy kosmetyki.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016