Salon Intersport
Salon Intersport

Zarząd firmy Intersport Polska SA poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2014 roku wyniosły 17 846 tys. zł i były wyższe o 1,4 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 17 591 tys. zł).

Narastająco od stycznia do kwietnia 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 77 617 tys. zł, czyli więcej o 2,6 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 75 648 tys. zł).

Ponadto zarząd Intersport podał informację, że właściciel Centrum Handlowego Arkadia w Warszawie przedłużył na kolejne 10 lat umowę najmu lokalu Intersport o powierzchni 1546 mkw., który zlokalizowany jest w tym centrum na parterze.

Jak już informowaliśmy w marcu br., spółka Intersport otworzyła 2 nowe sklepy w centrach handlowych. Tym samym całkowita powierzchnia sprzedaży sieci została powiększona do prawie 34 tys. mkw. Nowe lokalizacje Intersport uruchomiono w Galerii Amber w Kaliszu (pow. 600 mkw.) oraz w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie (pow. 887 mkw.).

– Optymalizujemy obecną sieć sprzedaży, uruchamiając nowe lokalizacje, zmniejszając lub zamykając nierentowne sklepy. Nasza oferta oparta jest głównie na dyscyplinach całorocznych, które cieszą się największym zainteresowaniem. Przebudowaliśmy sklepy, aby stworzyć na stałe kornery: piłkarskie, outdorowe, runningowe i fitnesowe. Zainwestowaliśmy w dobór oraz w szkolenia sprzedawców, którzy mają fachowo doradzać klientom w optymalnym wyborze sprzętu i odzieży. Liczymy więc, że mieszkańcom Kalisza i Lublina spodobają się sklepy Intersport i staną się naszymi stałymi klientami – powiedział Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska SA.