Kwiecień miesiącem przyspieszenia grupy Redan

Top Secret

Top Secret

O 14,3 proc. do 43,5 mln zł wzrosły w kwietniu 2014 roku szacunkowe obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket, w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. Poprawę obrotów grupa uzyskała zarówno w segmencie dyskontowym, jak i modowym. Z każdym kolejnym miesiącem roku dynamika sprzedaży grupy jest coraz wyższa.

– Wyniki sprzedażowe osiągnięte w kwietniu potwierdzają, że działalność grupy Redan rozwija się prawidłowo. Miniony miesiąc był od początku roku kolejnym z rzędu, kiedy zwiększyliśmy dynamikę obrotów w ujęciu rok do roku – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z utrzymującego się wysokiego tempa wzrostu przychodów w części dyskontowej. W kwietniu dynamika sięgnęła blisko 20 proc., podczas gdy powierzchnia sieci zwiększyła się jedynie o 4 proc. Oznacza to duży wzrost sprzedaży w porównywalnych sklepach, co będzie generować bardzo znaczny wzrost zysków. Także w segmencie modowym kwietniową sprzedaż oceniamy pozytywnie – dodaje.

W kwietniu 2014 roku przychody grupy Redan wyniosły 43,5 mln zł, czyli 14,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 101,7 tys. mkw., co oznacza wzrost o 3 proc. w porównaniu do kwietnia 2013 roku. Narastająco od początku roku obroty grupy sięgnęły 145,5 mln zł, co oznacza wzrost r./r. o 8,7 proc.

Sieć TextilMarket w kwietniu osiągnęła obroty w wysokości 24,2 mln zł, czyli o 19,5 proc. większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec kwietnia składała się z 291 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,9 tys. mkw., czyli 4 proc. więcej niż w kwietniu 2013 roku. Narastająco przez pierwsze 4 miesiące obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 16,7 proc. do 76,8 mln zł.

Z kolei w sieci marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash sprzedaż w kwietniu wyniosła 19,3 mln zł i była o 8,5 proc. większa niż rok wcześniej. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,4 mln zł, czyli 9,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec kwietnia 2014 roku wyniosła 38,9 tys. mkw. i była o 1 proc. wyższa niż w kwietniu 2013 roku. Narastająco przez pierwsze 4 miesiące tego roku obroty segmentu modowego wzrosły r./r. o 1,1 proc. do 68,8 mln zł.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia 2 tys. osób.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016