Jysk: 15 nowych sklepów w tym roku

Jysk

W pierwszym półroczu finansowym spółka Jysk Polska otworzyła 5 nowych sklepów, a kilka przeniosła do nowych lokalizacji. W planach jest dalsza ekspansja.

– Sklepy porównywalne osiągnęły indeks sprzedaży 102,5. Udało nam się zaprosić i obsłużyć więcej klientów – indeks 106,4. Niestety wartość paragonu spadła do indeksu 94,6. W pierwszym półroczu otworzyliśmy 5 nowych lokalizacji. Cel na ten rok to 15 nowych Jysków. Przenieśliśmy i przebudowaliśmy 5 sklepów, zakładając, że te działania polepszą ich wyniki. Pierwsze wyliczenia pokazują, że to się udało – poinformował Piotr Padalak, Country Manager Jysk Polska.

Spółka poszukuje powierzchni pod działalność handlu detalicznego zarówno w nowych projektach, jak i w obiektach już funkcjonujących. Gwarantuje długoterminowe umowy. Optymalną wielkością dla działalności Jysk jest powierzchnia około 1,1 tys. mkw. (w tym nie mniej niż: 750 mkw. sali sprzedaży; 200 mkw. magazynu; 50 mkw. zaplecza sanitarno-biurowego). Jysk szuka powierzchni jednolitych (szerokość sali sprzedaży nie mniejsza niż 16 m), o regularnym kształcie, położonych wyłącznie na parterze. Na chwilę obecną firma jest zainteresowana miastami powyżej 30 tys. mieszkańców.

Lokale muszą także spełniać warunki związane z dostawami towarów przez duże samochody ciężarowe (możliwość dojazdu i rozładunku). Preferowane są lokalizacje dobrze skomunikowane z miastem, bardzo dobrze widoczne od ulicy, w sąsiedztwie innych obiektów handlowych. Minimalna ilość miejsc parkingowych – 30.

Przypomnijmy: w tym roku Jysk Denmark obchodzi jubileusz 35-lecia swojej działalności. W Polsce spółka aktualnie prowadzi sieć ponad 160 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Jysk Group ma swoje korzenie w Skandynawii. Pierwszy sklep otwarto w Danii w 1979 roku. Obecnie posiada ponad 2,1 tys. sklepów oraz 18,5 tys. pracowników w 35 krajach. W Niemczech i Austrii grupa działa pod nazwą Dänisches Bettenlager. Nazwa Jysk obowiązuje w pozostałych krajach. Właścicielem Jysk Group jest Lars Larsen, który jest również właścicielem sieci meblowych Bolia.com, IDEmøbler oraz ILVA – jak i wielu innych firm. Łączny obrót sieci Lars Larsen Group to 2,9 mld euro.

O inwestycjach spółki Jysk Polska będzie można porozmawiać podczas Shopping Center Forum 2014. Forum odbędzie się 17-18 września 2014 roku w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska