Time For Wax w Atrium Targówek

CH Atrium Targówek

W centrum handlowym Atrium Targówek nastąpi otwarcie studia depilacji ciała woskiem – Time For Wax. Nowy najemca zajmie prawie 60 mkw. powierzchni centrum. Salon w Atrium Targówek będzie 7. lokalizacją sieci w Warszawie, a 3. znajdującą się w centrum handlowym.

– Nasze klientki wiele razy zgłaszały, że chciałyby korzystać z salonu w tej okolicy, dlatego z chęcią spełniamy ich oczekiwania. Duża dostępność usług, dobra lokalizacja i łatwy dojazd są dla klientów bardzo istotne – mówi Izabela Makosz, właścicielka sieci salonów Time For Wax.

Ideą salonów Time For Wax jest depilacja bez umawiania się na zabieg: klient może skorzystać z zabiegu w dowolnym momencie, bez konieczności wcześniejszego planowania wizyty. Salony oferują również kosmetyki pod marką własną.

Atrium Targówek oferuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved,Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora i wiele innych.

W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu, a teraz również Atrium Felicity w Lublinie. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 498 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu.

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014 Atrium Poland Real Estate Management zaprezentuje całe portfolio obiektów handlowych działających w Polsce. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych centrów handlowych udzielą przedstawiciele spółki na stoisku 6.2.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016