Sklep E.Leclerc
Sklep E.Leclerc

Sieć marketów E.Leclerc stworzyła w swoim sklepie nową strefę z kosmetykami. Nowy dział Perfumeria to wyselekcjonowane i wyeksponowane produkty oraz asortyment powiększony o artykuły kosmetyczne.

Efektem przebudowy dotychczasowego działu z kosmetykami jest nowoczesna, przestronna przestrzeń, w której wszystkie produkty zostały w logiczny i prosty sposób oznaczone, co w znacznym stopniu ułatwia robienie zakupów. Oprócz tradycyjnych regałów na terenie perfumerii znajdują się specjalne ekspozycje polecanych przez profesjonalistów produktów bądź też okolicznościowe oferty promocyjne.

Klienci E.Leclerc mogą skorzystać także z profesjonalnej porady pracownika działu perfumerii. Dla osób niezdecydowanych, które chcą w szybkim czasie wybrać coś interesującego na prezent, czekają gotowe zestawy upominkowe zapakowane w eleganckie kosze.

Taką strefę urody wdrożono już w markecie E.Leclerc w Kielcach, gdzie przebudowano nie tylko dział z kosmetykami, ale również działy z gospodarstwem domowym, małym AGD, rozszerzony został segment dla dzieci, z artykułami szkolnymi czy strefa dla zwierząt.

– Nawet drobne zmiany w wystroju wnętrza wpływają pozytywnie na samopoczucie. Pragniemy, żeby klienci w naszym sklepie mieli nie tylko szeroki wybór asortymentu, ale również komfort w robieniu zakupów. Dlatego podjęliśmy decyzję o gruntownej przebudowie i zmianie wizerunkowej poszczególnych działów – mówi Bożena Stuleblak, prezes E.Leclerc Kielce.

E.Leclerc to europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. W roku 2013 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2749 mln złotych. Obecnie zatrudnia 6,3 tys. pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw.