LPP z 15 proc. wzrostu w kwietniu

Salon Reserved w CH Borek

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2014 roku przez GK LPP wyniosły około 378 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2013 roku o około 15 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 62 proc. i była wyższa od zrealizowanej w kwietniu roku poprzedniego o ok. 3 punkty procentowe. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–kwiecień 2014 roku wyniosła ok. 1321 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 22 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Jak już informowaliśmy, trudna sytuacja polityczna na Ukrainie i w Rosji spowodowała, że wiele firm posiadających sklepy i prowadzących rozwój swoich sieci na tamtejszych rynkach rozważa zmianę działań związanych z dalszą ekspansją w tamtym regionie. Jedną z firm, które chce zmienić plany, jest właśnie polska grupa odzieżowa LPP.

Firma do tej pory prężnie rozwijała sieć salonów marki Reserved szczególnie na terenie Rosji. Jak zapowiedzieli w rozmowie z Retailnet przedstawiciele firmy LPP, w 2014 roku miało łącznie zostać otwartych 23 sklepy w tym kraju. Jak podała wcześniej firma, w lutym bieżącego roku grupa odzieżowa otworzyła swój najnowszy salon na Ukrainie w Centrum Handlowym Meganom w miejscowości Symferopol. Salon marki zajął w obiekcie prawie 1,2 tys. mkw.

W Polsce spółka wciąż dynamicznie rozwija sieć swoich sprzedaży swoich wszystkich brandów – Reserved, House, Cropp, Mohito oraz Sinsay.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska