Shopping Center Forum
Shopping Center Forum

Na mapie wystawców wrześniowych targów Shopping Center Forum 2014 zostały tylko nieliczne białe plamy. Uczestnikom zostanie zaprezentowanych ponad 100 obiektów handlowych. Przytłaczająca większość realizowanych obecnie na polskim rynku projektów ma już swoje stoiska. W efekcie tegoroczne Forum będzie największe w 4-letniej historii  i ugruntuje pozycję najważniejszego i największego spotkania rynku centrów handlowych w Polsce.

Wśród wystawców tegorocznej edycji SCF są już m.in.: ECE Projektmanagement, Immochan, elbfonds Development, Ghelamco, Inter Ikea Centre Polska, Neinver, Atrium Poland Real Estate Management, Echo Investment, Apsys Polska, Acteeum Central Europe, Immofinanz, Mayland Real Estate, Adept Investment, Plaza Centers, Gemini Park/Siemacha, Napollo, TREI Real Estate, TK Development, Peppercorn Properties, P.A. Nova, Retail Concept, Trigranit Management Polska, Multi Development Polska, PFCE Ogrody, Ptak SA, DTZ Polska, Budner Investment, GTC SA, BOIG, Grupa Saller, Carrefour, Balmain Asset Management, Master Management Group, Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja, CBRE, Griffin Real Estate, Outlet Center Retail Management, Galeria Manhattan. Wśród dostawców usług dla sektora centrów handlowych znalazły się m.in.: Internet Media Services, Upper Finance, Q-RAILING Polska, APCOA, Ego Studio, Spectra Lighting, Wojnarowscy, Starnet/Grupa Energia.

W SCF weźmie udział około 300 przedstawicieli najemców. Tylko w minionym tygodniu do grona uczestników Forum dołączyli szefowie ekspansji: Grupy Inditex, Intersport, GoSport, TK Maxx, RTV Euro AGD, Alma, Jula, Pretty Girl, Moja Farmacja, Lynx-Optique.

– Dla sieci Martes Sport udział w Shopping Center Forum jest bardzo istotny. SCF zdecydowanie ułatwia nawiązanie współpracy na płaszczyźnie najemca – zarządca centrum handlowego. Podczas Forum toczą się najważniejsze rozmowy biznesowe dotyczące rozwoju krajowego rynku retail. Cenimy sobie udział w SCF ze względu na możliwość bezpośredniego przyjrzenia się planowanym i realizowanym obiektom handlowym w Polsce – mówi Tomasz Barchański, odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie siecią sklepów Martes Sport.

Stoisko BOIG na SCF
Shopping Center Forum

Każdy z wystawców otrzymuje od Organizatora unikalne wsparcie, jakim są publikacje w portalu Retailnet.pl i miesięczniku Shopping Center Poland. 4 miesiące, które pozostały do Forum, to dla wystawców czas, by skutecznie wypromować swoje standy.

Uczestnicy Forum będą mogli korzystać z Forum Link – systemu umawiania się na spotkania. Jego premiera nastąpi na miesiąc przed Forum. Umożliwi on zarejestrowanym uczestnikom SCF przesłanie dowolnej wiadomości do każdego innego gościa Forum. Użytkownicy systemu będą mogli dzięki temu precyzyjnie zaplanować kalendarz spotkań i w efekcie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje Forum. Podczas SCF 2013 Fall Edition takich wiadomości przesłano blisko 10 tys.

W ubiegłym roku ponad 600 osób zakończyło pierwszy dzień Forum na After Party. Podobnie będzie również teraz. Razem z Echo Investment, sponsorem After Party, zapraszamy do Klubu Nova Maska na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Shopping Center Forum
Shopping Center Forum
Shopping Center Forum
Shopping Center Forum