Targi eHandlu konferencja

Puls Biznesu zaprasza na doroczne spotkanie ekspertów związanych ze sprzedażą w kanale internetowym, zainteresowanych nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach on-line.

Podczas tegorocznej edycji spotkania zgromadzą się menedżerowie z największych polskich firm, które wykorzystują kanał e-commerce. Podczas konferencji obowiązuje formuła: praktycy – praktykom. Wydarzenie stanowi najbardziej prestiżowe forum wymiany doświadczeń. Uczestnicy będą mieli możliwość wyboru jednej z dwóch ścieżek równoległych, tak by uzyskać najważniejsze dla siebie informacje z interesujących ich tematów.

W tym roku po raz pierwszy konferencja została uzupełniona praktycznym warsztatem z zakresu przyszłości rynku m-commerce. Konferencja dedykowana tym, którzy dobrze poruszają się w obszarze e-commerce, ale również dla tych którzy chcą zaistnieć w e- świecie.

Podczas imprezy przedstawione zostaną case studies m.in. takich firm jak: Poczta Polska, Allegro, Komputronik, Qtravel, Google, Skarpetkowo.pl, Empik, Coupons.pl, Yves Rocher, Gamfi, Facebook, Playformance i wiele innych.

W programie zapowiedziano też:

  • Przegląd dyskusji konsumenckich online;
  • Wszystko o m-commerce, jako krok milowy po e-commerce;
  • Budowanie więzi z e-klientem na podstawie Customer Experience Management;
  • Możliwości e-commerce na Facebooku;
  • Marketing automation – jak pozyskać klienta on-line i nie zwariować;
  • Cała prawda o omnichannelu;
  • Jak znaleźć się na szczycie w wyszukiwarce, czyli skuteczne pozycjonowanie e-sklepu w sieci;
  • Kody rabatowe jako sposób promocji bez ryzyka;
  • Asymetryczny merchandising oraz showrooming;

Szczeółowe informacje o konferencji można znaleźć tu

Evigo.pl jest patronem medialnym imprezy