Kolporter na SCF szuka nowych lokalizacji

Salon Kolporter

Salon Kolporter

Przedstawiciele sieci Kolporter (dystrybutor prasy i jeden z największych dystrybutorów towarów FMCG w Polsce) będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Osoby reprezentujące spółkę podczas Forum poszukają nowych lokalizacji dla swoich salonów i saloników prasowych Top-Press.

– Kolporter stara się otwierać saloniki prasowe i salony Top-Press w miejscach atrakcyjnych handlowo, o dużym przepływie klientów. Szukamy tych lokalizacji w całej Polsce. Przede wszystkim interesują nas galerie handlowe, w których działają hipermarkety. Sieć Top-Press będzie także rozwijana w dyskontach, przy dworcach kolejowych czy terminalach lotniczych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Edyta Korbińska, pełnomocnik ds. rozwoju Departamentu Sieci Własnej Kolportera.

Przedstawiciele sieci pozytywnie oceniają dostępność nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce. Tylko w kwietniu br. Kolporter otworzył 8 nowych saloników prasowych oraz 1 nowy salon Top-Press. Spółka szuka powierzchni handlowych zarówno w nowych centrach handlowych, jak i w istniejących, które przechodzą proces rekomercjalizacji.

– Na rynku działamy już kilkanaście lat, mamy więc doświadczenie i rozeznanie, które pozwala nam efektywnie szukać nowych lokalizacji. Korzystamy też z informacji ukazujących się na portalach tematycznych, a także uzyskanych bezpośrednio u deweloperów na Shopping Center Forum – podkreśla Edyta Korbińska.

Przypomnijmy: Kolporter dysponuje obecnie 815 salonikami prasowymi i 173 Top-Pressami. Ponad połowa z nich znajduje się w galeriach i centrach handlowych, super- i hipermarketach oraz dyskontach. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, rozwija także sieć franczyzową Traf Press.

Reklama

Galeria Jurajska