Salon Vistula
Salon Vistula

Vistula Group SA realizuje plany ekspansji zapowiadane na ten rok. Po 5 miesiącach 2014 roku spółka może się pochwalić 11 nowymi salonami i zapowiada kolejne.

– W lutym, marcu i kwietniu 2014 roku Vistula Group oddała do użytku 9 nowych salonów. Nowe sklepy pod szyldem Vistula otwarto w Siedlcach, Słupsku w CH Jantar, wrocławskiej Galerii Dominikańskiej oraz w Kaliszu w Galerii Amber. Kolejne 4 pod szyldem Wólczanka ruszyły w Kaliszu, Słupsku, Siedlcach oraz Lublinie (Atrium Felicity). Spółka oddała do użytku także 2. w Warszawie i 3. w Polsce salon marki Lambert. Sklep ma 45 mkw. powierzchni i działa od końca kwietnia w Galerii Mokotów – poinformowała redakcję Retailnet Katarzyna Sosińska, reprezentująca spółkę Vistula Group.

Spółka przygotowuje już kolejne salony do otwarcia. Na ten rok spółka zaplanowała otwarcie łącznie 19 nowych salonów, o łącznej powierzchni około 1,4 tys. mkw. Na otwarcie nowych salonów oraz konieczne modernizacje spółka przeznaczy 8 mln zł.

– Najbliższe otwarcie to butik marki Wólczanka, który ruszy w Galerii Wileńskiej w Warszawie 14 maja – dodaje Katarzyna Sosińska.

Przypomnijmy: Vistula Group na koniec 2013 roku dysponowała siecią 274 salonów o łącznej powierzchni sprzedażowej wynoszącej 25 tys. mkw. Sieć marki Wólczanka posiada 77 salonów w całej Polsce, w tym 3 salony franczyzowe, wyspy i salony outletowe. Marka Vistula posiada 83 salony, w tym 3 salony franczyzowe oraz salony oultetowe. Marka W.Kruk działająca w branży jubilerskiej posiada 82 salony, w tym salony marki Rolex, wyspy w galeriach handlowych i 2 salony na lotniskach w Krakowie i Warszawie. Do sieci salonów marki Deni Cler należą 33 salony w całej Polsce. Nowa siecią sklepów w portfolio grupy jest Lambert. Obecnie tworzą ją 3 salony w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach oraz w Galerii Krakowskiej.