Salon Adidas, fot. Adidas

Firma Adidas realizuje plan ekspansji w naszym kraju. Firma koncentruje się na otwarciach w największych centrach handlowych. W ostatnim czasie otwarto kilka salonów sieci w różnych częściach kraju.

– Ostatnie otwarcia salonów marki miały miejsce w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni, CH Magnolia Park we Wrocławiu, Galerii Sfera w Bielsko-Białej oraz Galerii Mazovia w Płocku. Wszystkie 4 sklepy sieci prowadzone są w oparciu o system franczyzy. Sklepy te mierzą średnio około 250 mkw. powierzchni. Obecnie trwają zaawansowane negocjacje z kolejnymi deweloperami w obiektach, w których planujemy otworzyć nowe sklepy – mówi w rozmowie z Retailnet Robert Mazur, Key Account Manager w firmie Adidas Poland sp. z o.o.

– Na tym etapie rozwoju naszej marki w Polsce jesteśmy zainteresowani otwarciami przede wszystkim w największych miastach kraju, głównie w najbardziej prestiżowych obiektach cieszących się dużą popularnością wśród klientów. Rozwój sieci sprzedaży marki Adidas odbywa się poprzez otwarcia salonów monobrandowych tej marki, jak i dwubrandowych, w których sprzedawane są produkty Adidas oraz Reebok – dodaje.

Obecnie w Polsce działa 47 salonów prowadzonych przez franczyzobiorców współpracujących z firmą Adidas Poland sp. z o.o., odpowiedzialną za rozwój sieci. Spółka prowadzi także 3 własne salony regularne Adidas, które znajdują się w galerii handlowej Złote Tarasy, Galerii Mokotów w Warszawie oraz Centrum Handlowym Stary Browar w Poznaniu. Ponadto w skład salonów własnych spółki wchodzą także 2 salony NEO by Adidas (CH Arkadia w Warszawie i CH Poznań City Center) oraz sklepy mieszczące się w centrach outletowych. Marka Adidas należy do spółki Adidas AG.