Galeria Młyńska w Raciborzu
Galeria Młyńska w Raciborzu

15 maja br. do grona najemców Galerii Młyńskiej dołączy nowy sklep. – Tarkis – bo taką nazwę nosi nowy najemca, uzupełnił ofertę modową galerii o niedostępną w Raciborzu odzież hiphopową – mówi Bogdan Jasiewicz z działu marketingu Galerii Młyńskiej.

Salon Tarkis zajmie powierzchnię 37,04 mkw. Znajdzie się na poziomie -1, obok salonu Mohito oraz Outhorn. Sklep zaoferuje odzież marek Patriotic, Chada, Demonologia. Oprócz powyższych marek hip-hopowych będzie można również nabyć wybrane modele odzieży: Hugo Boss, Diesel, Calvin Klein czy też Tommy Hilfiger.

Patriotic to polska marka odzieżowa pochodząca z Opola, która działa od 2009 roku. Została stworzona przez i dla fanów kultury hip hop. Wśrod odzieży Patriotic znajdują się przede wszystkim bluzy z kapturem i bluzy klasyczne. Wzornictwo nawiązuje do tradycji lokalnej oraz sportów walki. Z kolei odzież Chada i Demnologia charakteryzuje się bezkompromisowymi hasłami.

Galeria Młyńska, należąca do grupy Caelum Development, zarządzana jest przez CREAM. Obiekt jest zlokalizowany tuż przy raciborskim rynku. Powierzchnia całkowita galerii to 4,2 tys. mkw., a powierzchnia najmu – 2,8 tys. mkw. W galerii znajdują się 22 sklepy.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje usługi z zakresu zarządzania. Ponadto w ofercie organizacji znajdują się także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań deweloperskich i project management. Obecnie CREAM zarządza portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce.