Targi eHandlu konferencja

Pod koniec maja na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja e-commerce organizowana przez platformę Shoplo.com. Event skierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

W konferencji wezmą udział  ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Facebook, Shoplo.com czy PayPal, a także ponad 250 właścicieli sklepów internetowych. W sumie odbędzie się 13 prelekcji, które potrwają łącznie 480 minut. Konferencja Ecommerce Day odbędzie się 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com. „W naszej działalności zawsze wiele uwagi poświęcaliśmy edukacji e-przedsiębiorców. Widzimy, że coraz częściej szukają oni kolejnych porad i aktywnie angażują się w rozwój swoich sklepów. Postanowiliśmy więc dostarczyć im maksimum cennej wiedzy dzięki spotkaniu z największymi autorytetami w branży e-handlu.”- mówi Agnieszka Lekszycka, marketing manager Shoplo.com.

Podczas konferencji wystąpią prelegenci z takich firm jak: Google, Facebook, Shoplo, PayPal, GetResponse, Showroom, eKomercyjnie.pl czy Fokus. Zdradzą oni m.in:

  • jak pozyskać ruch przy pomocy Google i jak zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach
  • czym jest Google Shopping i jak z niego korzystać
  • jak sprzedawać i reklamować ecommerce na Facebooku
  • jak polepszać efektywność e-mail marketingu
  • jak zwiększać sprzedaż wykorzystując wiele kanałów jednocześnie
  • jak napisać odpowiedni regulamin dla e-sklepu
  • jak pozyskać fundusze na rozwój sklepu
  • jak analizować ecommerce
  • jak optymalizować proces check-out’u.

Prezentacje mają mieć praktyczny wymiar. „Zależy nam, aby e-przedsiębiorcy dowiedzieli się tego, co od razu będą mogli wykorzystać w swoich biznesach, a nie poznali ogólne trendy czy definicje pojęć. Ecommerce Day to 100% praktyki i porady poparte konkretnymi przykładami, gotowe do wykorzystania w każdym sklepie.” – zapewnia Lekszycka.

Patronat nad wydarzeniem objęła redakcja Evigo.pl.