Tarasy Zamkowe w Lublinie
Tarasy Zamkowe w Lublinie

Aż 96 proc. ankietowanych lublinian deklaruje, że odwiedzi centrum handlowo-rozrywkowe Tarasy Zamkowe w Lublinie – wynika z badań Millward Brown przeprowadzonych dla Immofinanz Group – inwestora obiektu. Jako główne powody swojej decyzji podają ciekawość oraz dogodną lokalizację galerii w centrum miasta.

Według respondentów biorących udział w „Badaniach potrzeb potencjalnych klientów centrum handlowo-rozrywkowego Tarasy Zamkowe w Lublinie” idealna galeria handlowa powinna mieć duży wybór marek, zwłaszcza tych, które dotąd były nieobecne w Lublinie, wygodny parking oraz szczególny wyróżnik na tle innych galerii – towary unikatowe, luksusowe lub niszowe. Już dziś w gronie najemców znajduje się oferta całej hiszpańskiej grupy Inditex, co jest wyjątkowe w regionie lubelskim. Jako jedyny na terenie Lubelszczyzny, właśnie w Tarasach Zamkowych, otwarty zostanie salon Zara Home. Również jako pierwszy w regionie pojawi się tutaj salon z ekskluzywną odzieżą francuskiej marki Waggon Paris.

Kluczowe czynniki wyboru Tarasów Zamkowych przez przyszłych klientów to atrakcyjność oferty sklepowej (54 proc. respondentów) oraz odpowiednia lokalizacja i dogodny dojazd (odpowiednio 37 proc. i 24 proc. badanych).

Aż 90 proc. badanych lublinian poszukiwać będzie w Tarasach Zamkowych sklepów z odzieżą marek popularnych. Sklepy obuwnicze i galanteria skórzana oraz sklepy kosmetyczne i apteki wskazuje 77 proc. ankietowanych, zaś 71 proc. deklaruje, iż odwiedzać będzie sklepy z muzyką, książkami, grami komputerowymi oraz z artykułami spożywczymi.

Jak wynika z badań, największą grupę klientów Tarasów Zamkowych – ponad 40 proc. – stanowić będą osoby w wieku 25–40 lat, mające wykształcenie średnie lub wyższe oraz ze stałą pracą. Druga co do wielkości grupa, stanowiąca 15 proc. przyszłych klientów, to uczniowie i studenci odwiedzający galerię nie tylko w celu zakupów, ale także ze względu na możliwość atrakcyjnego spędzania wolnego czasu.

Tarasy Zamkowe w Lublinie
Tarasy Zamkowe w Lublinie

Raport Millward Brown „Badania potrzeb potencjalnych klientów centrum handlowo-rozrywkowego Tarasy Zamkowe w Lublinie” przygotowany został na podstawie metody indywidualnych wywiadów w domach respondentów wspomaganych komputerowo (CAPI in home) oraz badań fokusowych. Do udziału w badaniu zaproszono osoby w wieku od 16 do 65 lat.

Tarasy Zamkowe to centrum handlowo-rozrywkowe, w którym na 38 tys. mkw. powierzchni handlowej znajdzie się około 150 lokali handlowo-usługowych. W gronie najemców galerii są już takie marki jak m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, Home&You, Guess, Waggon Paris, Express, Kazar, Biżuteria Śliwiński, iSpot Apple Premium, Zibi, Jupi Park, Leopardus, Pralnia Higiena, Delfin Travel, Restauracja Olimp, Grand Kebab. Na 3 poziomach parkingu podziemnego znajdzie się ponad 1,4 tys. miejsc postojowych. Otwarcie Tarasów Zamkowych zaplanowano na I kw. 2015 roku.

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014 spółka Immofinanz Group zaprezentuje swoje projekty handlowe, w tym Tarasy Zamkowe w Lublinie. Szczegółowe informacje zostaną przedstawione podczas wrześniowych targów na stoisku 4.9.