Intersport
Intersport

Firma Intersport przedłużyła umowę najmu o kolejne 10 lat na lokal o powierzchni 1546 mkw. w CH Arkadia. W ostatnim czasie spółka otworzyła także kilka kolejnych sklepów sieci.

– Najnowsze salony sieci Intersport w Polsce zostały otwarte w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie oraz w Galerii Amber w Kaliszu. Data obu otwarć przypadła wyjątkowo na ten sam na dzień. W Lublinie i Kaliszu to pierwsze sklepy Intersport. W związku z tym liczba sklepów naszej sieci na terenie Polski liczy obecnie 35 salonów ulokowanych w największych miastach kraju – mówi w rozmowie z Retailnet Piotr Mierzwa, dyrektor ds. rozwoju Intersport Polska SA.

– Oba sklepy działają niewiele ponad miesiąc, zatem trudno jeszcze jednoznacznie powiedzieć, jak zostaną przyjęte przez klientów. Pierwszych analiz i prognoz dokonamy zapewne po kilku miesiącach działalności. Na dzień dzisiejszy spółka nie ma podpisanych kolejnych umów najmu w centrach handlowych. W związku z planami rozwoju sieci nie wykluczamy jednak zawarcia nowych umów i powstania kolejnych salonów w tym roku i najbliższych latach – dodaje Piotr Mierzwa.

Sieć sportowa obecna jest na rynku w obiektach handlowych różnej wielkości, w tym najbardziej prestiżowych, jak CH Arkadia w Warszawie, CH Riviera w Gdyni, CH Silesia City Center w Katowicach, CH Stary Browar w Poznaniu czy CH Manufaktura w Łodzi.

Jak już informowaliśmy, w I kw. 2014 roku łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży towarów i usług Intersport Polska SA osiągnęła 59,7 mln zł, czyli o 2,95 proc. więcej w stosunku do I kw. 2013 roku (było: 58 mln zł).

Przedstawiciele spółki Intersport będą uczestnikami wrześniowej edycji Shopping Center Forum 2014. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Intersport to największa na świecie Grupa Zakupowa zrzeszająca podmioty gospodarcze prowadzące samodzielną działalność handlową, mające prawo do posługiwania się znakiem towarowym Intersport. Obecnie w 37 krajach działa ponad 5 tys. sklepów. Grupa Intersport jest liderem w Europie i na świecie posiadającym największy udział w rynku artykułów sportowych.