SCF 2014: rekordowa reprezentacja najemców

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

4. edycja Targów Shopping Center Forum odbędzie się dopiero za 4 miesiące, ale już teraz na liście uczestników jest ponad 100 przedstawicieli zarządów sieci handlowych i innych najemców. Oznacza to, że prawdopodobnie zostanie pobity ubiegłoroczny rekord, czyli ponad 270 najemców.

Na liście uczestników Forum są już osoby zarządzające i szefowie ekspansji m.in. takich marek jak: Decathlon, Zara, TK Maxx, RTV Euro AGD, Kolporter, 4F, 50 style, Reserved, Lancerto, Pull&Bear, Deichmann, Martes Sport, RO-AN, Outhorn, Massimo Dutti, Jysk, Symbiosis, Adidas, Mohito, Orsay, Bershka, Reebok, Lejdis, Stardivarius, Coccodrillo, Time Trend, Oysho, Umbro, Wild Nature, Pepco, Cropp, Próchnik, Zara Home, Tchibo, Sevi Kebab, Express Kuchnia Marche, McFit, Toys”R”Us, House, Butik, Costa Coffe, KiK, Reserved Kids, Pretty Girl, Gatta, Pimkie, Intersport, Moja Apteka, Lynx Optique, Jula, Alma, Krakowski Kredens, Bartek, Giacomo Conti, Komputronik, Matras, Sizeer, Jean Louis David, Solar, Super-Pharm, Venezia, McAtrhur, Yes, Sinsay, Tatuum, Fob, Tape à l’oeil, Home&You, Big Star, Tchibo, Carry.

– Shopping Center Forum to okazja do bezpośrednich kontaktów nie tylko z przedstawicielami agencji, komercjalizujących powierzchnie handlowe w nowych i istniejących obiektach handlowych, ale także z coraz liczniejszą grupa polskich inwestorów, często osobiście negocjujących warunki umów najmu. SCF to także okazja do spotkań z zarządcami obiektów, najlepiej znającymi bieżące potrzeby i problemy najemców – mówi Anna Strauchold, menedżer ds. najmu i eksploatacji Deichmann Obuwie sp. z o.o.

– Spotkanie z kompetentnymi, decyzyjnymi osobami daje szersze możliwości negocjacyjne. Ponadto Shopping Center Forum poszerza naszą wiedzę na temat planów deweloperów, co przekłada się na precyzyjne określenie naszej strategii rozwoju na przyszłość – dodał Marek Szostak, dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

Shopping Center Forum

Shopping Center Forum

Podczas poprzedniej edycji targów można było spotkać się z przedstawicielami ponad 270 marek obecnych w galeriach handlowych oraz zapoznać się z projektami handlowymi 50 wystawców. Już teraz wiadomo, że w tym roku wystawców będzie więcej, a wciąż zgłaszają się nowi. Na stronie shoppingcenterforum.com znajduje się aktualna lista prezentowanych projektów handlowych oraz wystawców, którzy będą przedstawiać swoje centra handlowe podczas targów.

Jesienna edycja Shopping Center Forum 2014 to 2 dni intensywnych rozmów biznesowych, które będą się toczyły głównie na stoiskach wystawowych. Ich dopełnieniem będzie towarzysząca targom dwudniowa konferencja, którą wypełnią prezentacje projektów deweloperskich w ramach Project Flash oraz bloki partnerów merytorycznych. W programie Forum są także 2 mniej formalne wydarzenia: Welcom Mixer otwarty dla wszystkich uczestników Forum oraz After Party dla posiadaczy kart VIP.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016