Wólczanka w warszawskim centrum handlowym

Salon Wólczanka

Salon Wólczanka

W CH Warszawa Wileńska Wólczanka otworzyła swój najnowszy butik. To 13. butik tej marki w stolicy. Do tej pory klienci brandu mogli zrobić zakupy m.in. w Galerii Mokotów, CH Arkadia, Galerii Złote Tarasy czy CH Targówek.

– Powierzchnia butiku Wólczanka w CH Warszawa Wileńska wynosi 25 mkw. Znajduje się na parterze centrum handlowego. Sklep posiada w swojej ofercie kolekcję koszul męskich i dodatków – informuje Katarzyna Sosińska z firmy Vistula Group.

Jak już informowaliśmy, w ostatnich miesiącach firma Vistula Group otworzyła 4 salony pod szyldem Wólczanka w centrach handlowych w Kaliszu, Słupsku, Siedlcach oraz Lublinie.

Spółka zapowiada już kolejne otwarcia sklepów swoich marek, w tym brandu Wólczanka. Na ten rok spółka zaplanowała otwarcie łącznie 18 nowych salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni 1,1 tys. mkw. Na otwarcie sklepów oraz modernizacje istniejących butików spółka przeznaczy 8 mln zł.

Sieć marki Wólczanka tworzy 75 salonów w całej Polsce, w tym 3 salony franczyzowe i salony outletowe. Vistula Group na koniec 2013 roku dysponowała siecią 274 salonów o łącznej powierzchni sprzedażowej wynoszącej 25 tys. mkw.

Marka Vistula posiada 83 salony, w tym 3 salony franczyzowe oraz salony oultetowe. Brand jubilerski W.Kruk posiada 83 salony, w tym salony marki Rolex, wyspy w galeriach handlowych i 2 salony na lotniskach w Krakowie i Warszawie. Do sieci salonów marki Deni Cler należą 33 salony w całej Polsce. Nową siecią sklepów w portfolio grupy jest Lambert. Obecnie tworzą ją 3 salony w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach w Warszawie oraz w Galerii Krakowskiej.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016