Marcin Rosati prezesem Media Saturn Holding Polska

Marcin Rosati, CEO Media Saturn Holding Polska

Marcin Rosati, CEO Media Saturn Holding Polska

Marcin Rosati został powołany ze skutkiem natychmiastowym na prezesa zarządu (CEO) Media Saturn Holding Polska sp. z o.o.

Dotychczas Marcin Rosati, związany z Holdingiem od 8 lat, zajmował stanowisko CPO (członek zarządu odpowiedzialny za zakupy). Wcześniej zajmował kluczowe stanowiska m.in. w Samsung Electronics Polska oraz Philips Polska. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Powierzenie sterów firmy panu Marcinowi Rosati, jak poinformowali przedstawiciele spółki, wpisuje się w ostatnio ogłoszone przez grupę Media Saturn przyspieszenie procesu przekształcenia Holdingu w lidera wielokanałowej sprzedaży elektroniki użytkowej w Europie, w tym także w Polsce.

– Dajemy naszym klientom możliwość komunikowania się z nami poprzez szereg mediów, tradycyjnych i cyfrowych, jak również oferujemy zróżnicowane możliwości dokonania u nas zakupów, nie ograniczając się tylko do sklepów stacjonarnych, ale także poprzez nasze sklepy internetowe, m-commerce czy też call center. Chcemy być dostępni dla klienta w każdej chwili, kiedy będzie potrzebował informacji na temat nowych technologii lub zdecyduje się na zakup interesującego go produktu. Oferujemy atrakcyjne ceny i unikalne oferty powiązanych z produktami usług oraz akcesoriów – mówi Marcin Rosati.

Przy przychodach netto 21 mld euro i liczbie około 65 tys. pracowników w roku budżetowym 2012/13 grupa Media-Saturn, której większościowym udziałowcem jest Metro AG, działa w 17 krajach. Należące do niej sieci Media Markt i Saturn zajmują pierwsze miejsce wśród sprzedawców elektroniki użytkowej w Niemczech i Europie. Obie marki obecnie prowadzą około 950 sklepów w 15 krajach. Każdy dyrektor marketu jest udziałowcem prowadzonego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za asortyment, ceny oferowanych produktów, personel i marketing. Media Markt i Saturn są zarządzane niezależnie od siebie i stanowią konkurencyjne wobec siebie marki sprzedaży detalicznej. Obie marki detaliczne rozwijają na arenie międzynarodowej model sprzedaży wielokanałowej. Sklep internetowy redcoon, który działa w 10 krajach europejskich, jest od lipca 2011 roku częścią grupy Media-Saturn, a rosyjski sklep internetowy 003.ru – od lipca 2012 roku.

 

Reklama

Galeria Jurajska