Założona w maju 2011 firma Delivery Hero oferuje swoim klientom szeroki wybór artykułów spożywczych od lokalnych dostawców. Wystarczy wpisać swój adres w pole tekstowe na stronie, a Delivery Hero odnajduje restauracje znajdujące się w sąsiedztwie i udostępnia ich ofertę. Startup odnosi sukcesy na rynkach międzynarodowych.

Restauracje na liście Delivery Hero płacą 14% prowizji. Zamówienia składane są online i przekazywane do konkretnej restauracji, wraz z numerem telefonu i adresem, pod który należy wysłać zamówienie.

Inwestycje w kluczowe rynki

Generowane przez portal zyski przyciągają stale nowych inwestorów. Firma może się pochwalić 400 milionami dolarów rocznego obrotu. Ostatnio została dokapitalizowana przez Insight Venture Partners. Dzięki tej inwestycji kapitał własny firmy wynosi 200 milionów dolarów, ostatnia inwestycja wynosi 30 milionów dolarów.

Bodo von Braunmühl, rzecznik Delivery Hero powiedział w rozmowie z Evigo, że „Delivery Hero kładzie obecnie nacisk na inwestycję w kluczowe rynki.

Rozbudowany system weryfikacji

Delivery Hero oferuje również aplikację na smartfony z systemem Android, z myślą o klientach którzy składają zamówienia w biegu. Celem jest ułatwienie dostępu do oferty współpracujących z portalem restauracji i przybliżenie jej klientom. Firma wprowadza również szereg metod kontroli jakości tak, aby klient wiedział, jak często składane są zamówienia w danej restauracji, jak rzetelna jest dostawa. Istnieje też system rankingów, a także opcja wykluczenia z systemu restauracji, która nie spełnia wymogów i stale rozczarowuje klientów.

Delivery Hero obsługuje ponad sześć milionów klientów i współpracuje z ponad 60 tysiącami restauracji.

Przeczytaj pełną wersję artykułu w angielskim serwisie Evigo.com