Deni Cler debiutuje w Olsztynie

Kolekcja Deni Cler

Kolekcja Deni Cler

Polska marka o włoskich korzeniach, należąca do Vistula Group SA, nawiązała współpracę z Galerią Warmińską. Deni Cler zadebiutuje tym samym na olsztyńskim rynku modowym.

– W Galerii Warmińskiej znajdzie się pierwszy salon Deni Cler w Olsztynie. Zajmie 90 mkw., co stanowi niemal maksymalną powierzchnię, którą charakteryzują się lokalizacje brandu. Kolekcja Deni Cler dostępna będzie na poziomie 1. – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w Libra Project. Spółka jest odpowiedzialna za komercjalizację powstającego w Olsztynie obiektu o wartości 100 mln euro.

Jak podkreślają właściciele brandu, misją Deni Cler jest dbanie o włoski styl w Polsce. Brand swoją ekspansję na terenie kraju rozpoczął w 1991 roku. Kolekcje Deni Cler szyte są we Włoszech oraz w Polsce.

Obecnie Deni Cler posiada ponad 30 salonów na terenie całej Polski oraz funkcjonujący od 2014 roku sklep online. Lokalizacje cechuje powierzchnia od 50 do 100 mkw. i otwierane są w miastach liczących powyżej 90 tysięcy mieszkańców.
Deni Cler nie jest pierwszą marką o włoskim charakterze w Galerii Warmińskiej. Od 5 września w Olsztynie pojawią się również kolekcje z logo Patrizia Pepe, Furla, Roberto Cavalli czy też Versace.

Łącznie Galeria Warmińska posiadać będzie 170 lokali handlowo-usługowych, wśród których znajdą się wiodące brandy z kraju i świata oraz regionalni przedsiębiorcy. Dodatkowo w Galerii Warmińskiej znajdzie się 9-salowe Multikino i klub fitness Kinetic. Powstający w Olsztynie obiekt posiadać będzie 4 kondygnacje: 2 handlowe oraz 2 parkingowe. Jak podkreśla spółka Libra Project, to właśnie firmy doskonale orientujące się w realiach lokalnego biznesu są siłą tego projektu.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016