Platforma wielobranżowa Boxed.com uruchomiła latem 2013 roku aplikację mobilną, która umożliwia klientom robienie zakupów za pomocą komórki i zamawiać dostawę do domu. Start-up dopiero co powstał, a już przyciągnął poważnego inwestora: Greyford Ventures zainwestował w projekt 6,5 miliona dolarów.

Aplikacja Boxed.com jest alternatywą dla sklepów stacjonarnych, które oferują klientom możliwość przeglądania oferty różnych marek za pomocą urządzenia mobilnego. Towar dostarczany jest w ciągu dwóch dni na całym terenie Stanów Zjednoczonych. Ceny są zdecydowanie niższe niż te, które oferuje za dostawę Amazon.

Doświadczenie zakupowe Boxed.com

Firma kieruje się sloganem „Costco jest oddalone o kilometry, a Boxed jest w Twojej kieszeni”, który podkreśla wygodę i prostotę aplikacji. Prezes Chieh Huang stwierdził, że większość produktów, które klienci dodają do koszyków, nie pochodzi z wyszukiwarki, lecz z systemu inteligentnych sugestii wbudowanego w aplikację. Podpowiada on klientom produkty marek, o których mogli wcześniej nie słyszeć i których nie znaleźliby w zwykłej wyszukiwarce.

Evigo zapytało, jakie doświadczenie zakupowe chce zapewnić klientom. „Boxed zapewnia wszystkie atuty robienia klubowych zakupów hurtowych, takie jak niskie ceny, bez konieczności zawracania sobie głowy opłatami za członkostwo, czekania w kolejkach i dojeżdżania do sklepu.” – mówi Chieh Huang. „Boxed umożliwia klientom kupowanie produktów tych samych marek, które otrzymaliby w lokalnej hurtowni, a także trudniejszych do znalezienia produktów ekologicznych. Większość zamówień dostarczana jest za darmo.” – dodaje.

Przeczytaj pełną wersję artykułu w angielskim serwisie Evigo.com