Answear.com z nowymi rozwiązaniami e-commerce

Answear.com

Pojawiła się kolejna wersja językowa znanego serwisu e-commerce z branży fashion – Answear.com. Produkty oferowane przez sklep są teraz dostępne w Czechach. Jak informuje firma, czeska wersja platformy – Answear.cz – została wyposażona we wszystkie funkcjonalności dostępne w wersji polskiej.

Firma zgodnie z planem w ten sposób rozpoczyna ekspansję w wybranych krajach Europy Wschodniej. Kolejne rynki do zagospodarowania to: Słowacja, Ukraina, Węgry oraz Białoruś. Następnym krajem, w którym firma WearCo rozpocznie sprzedaż online, jest Słowacja. Za wprowadzenie czeskiej platformy na rynek odpowiada firma Media Ambassador.

– Rynek czeski jest kilkukrotnie mniejszy niż polski, co jest jego niewątpliwą wadą, niemniej charakteryzuje się kilkoma pozytywnymi wyróżnikami. Zakupy online robi większy odsetek Czechów niż Polaków, a współczynniki konwersji są na wyższym poziomie niż w Polsce. Poza tym działa tam mniej dużych platform multibrandowych z branży fashion. Konkurencja jest więc mniejsza niż w naszym kraju – mówi dla Retailnet Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w WearCo.

W styczniu br. ruszyła też mobilna wersja serwisu Answear.com. Platforma dedykowana jest tabletom i smartfonom. Kreacja platformy m.answear.com jest odpowiedzią na rosnący udział urządzeń mobilnych nie tylko w rynku e-commerce, ale również ich coraz większą popularność jako narzędzi korzystania z sieci na co dzień. Wdrożona przez Media Ambasador strona mobilna spełnia 3 główne cele nowoczesnego Web designu: jest przejrzysta i funkcjonalna, a jednocześnie kładzie duży nacisk na wyjątkową estetykę.

Nowatorstwo rozwiązań dla marki Answear.com przejawia się już na poziomie frontendu – co może dostrzec każdy użytkownik, backend zaś jest cały czas rozbudowywany o dodatkowe moduły, które są integrowane z wersją mobilną.

Answear.com to multibrand z branży fashion działający w internecie, dedykowany markom ekskluzywnym, realizujący sprzedaż produktów brandów często jeszcze mało znanych w naszym kraju. Sklep powstał w 2010 roku. Obecnie działają 2 salony stacjonarne sieci w Galerii Stary Browar w Poznaniu oraz Galerii Echo w Kielcach.

Reklama

Galeria Jurajska