Intersport: SCF pozwala utrzymać dobre relacje z deweloperami

Sklep Intersport

Sklep Intersport

Podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2014 będzie można spotkać się i porozmawiać o współpracy z przedstawicielami firmy Intersport. To kolejna edycja Forum, podczas której obecna jest ta firma.

– Shopping Center Forum są w naszej ocenie jednymi z najważniejszych i największych targów umożliwiających spotkanie różnych podmiotów działających w branży retail w Polsce. Dzięki SCF nie tylko nawiązujemy nowe kontakty z deweloperami, inwestorami czy firmami zarządzającymi, ale podtrzymujemy znajomości z przedstawicielami galerii, w których już posiadamy nasze salony – mówi w rozmowie z Retailnet Piotr Mierzwa, dyrektor ds. rozwoju Intersport Polska SA.

– Podtrzymywanie dobrych relacji, a także wymiana opinii i doświadczeń jest dla nas ważnym elementem funkcjonowania na polskim rynku. Z drugiej strony Forum daje także możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z innymi najemcami – dodaje Piotr Mierzwa.

Jak już informowaliśmy, najnowsze salony sieci Intersport w Polsce zostały otwarte w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie oraz w Galerii Amber w Kaliszu. Data obu otwarć przypadła wyjątkowo na ten sam na dzień. W Lublinie i Kaliszu to pierwsze sklepy Intersport.

Obecnie spółka nie ma podpisanych kolejnych umów najmu w centrach handlowych. W związku z planami rozwoju sieci jej przedstawiciele nie wykluczają jednak zawarcia nowych umów i powstania kolejnych salonów w tym roku i najbliższych latach.

Obecnie sieć Intersport liczy 35 salonów ulokowanych w największych miastach kraju. Sieć sportowa obecna jest na rynku w obiektach handlowych różnej wielkości, w tym najbardziej prestiżowych, jak CH Arkadia w Warszawie, CH Riviera w Gdyni, CH Silesia City Center w Katowicach, CH Stary Browar w Poznaniu czy CH Manufaktura w Łodzi.

Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Intersport to największa na świecie Grupa Zakupowa zrzeszająca podmioty gospodarcze prowadzące samodzielną działalność handlową, mające prawo do posługiwania się znakiem towarowym Intersport. Obecnie w 37 krajach działa ponad 5 tys. sklepów. Grupa Intersport jest liderem w Europie i na świecie posiadającym największy udział w rynku artykułów sportowych.

Reklama

Galeria Jurajska