Nowe stoiska handlowe w Atrium Felicity

CH Atrium Felicity

Lubelskie centrum handlowe Atrium Felicity poszerza swoją ofertę o kilkanaście stoisk handlowych.

Ofertę gastronomiczną centrum uzupełniają rozmieszczone w pasażach stoiska z napojami: Palm Smoothie Bar – ze świeżymi, przygotowywanymi na miejscu sokami i koktajlami owocowo-warzywnymi, oraz Magic Bubble – wyspa z kolorowymi herbatami. Bubble tea jest przygotowywana na miejscu, z dodatkami wybranymi przez klienta.

W centrum funkcjonuje także stoisko pasmanteryjne oferujące m.in. szereg akcesoriów krawieckich i dodatków dekoracyjnych do odzieży. Klienci centrum mogą również skorzystać z usług oferowanych przez stoisko banku Citi Handlowy.
Wśród wysp handlowych są również dwie z kosmetykami: marki Golden Rose oferujące kosmetyki kolorowe oraz wyspa z produktami takich marek jak: L’Oréal, Revlon, Sally Hansen, Bourjois, Nail Tek czy Manhattan. Uzupełnieniem stylizacji mogą być: biżuteria marki Fables oraz okulary przeciwsłoneczne, które oferuje m.in. stoisko AIS.

W pasażach Atrium Felicity znajdują się również 2 stoiska z akcesoriami GSM, gdzie można zakupić telefon komórkowy, zdjąć blokadę sim-lock czy zakupić kartę pre-paid, oraz stoisko Totalizatora Sportowego – Lotto.

W ostatnim czasie na terenie centrum swoje stoisko uruchomiła również kwiaciarnia Rikka, która oferuje kwiaty cięte, rośliny doniczkowe, osłonki i donice, kwiaty sztuczne i kompozycje z nich zrobione oraz drobne okazjonalne upominki.

Na terenie centrum znajduje się również strzeżony parking podziemny, oferujący 127 miejsc postojowych, a także postój taksówek Ale Taxi – jednej z największych korporacji na terenie Lubelszczyzny.

W nieco ponad miesiąc od otwarcia centrum handlowe przy Al. Witosa 32 odwiedziło milion klientów.

Atrium Felicity jest centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wynosi 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa 32. Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited. Przedstawiciele spółki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Swoje projekty zaprezentują przy stoisku 6.2. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska