Kolejni najemcy Galerii Jurajskiej przedłużają umowy

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska

W należącej do GTC SA Galerii Jurajskiej w Częstochowie trwa proces przedłużania umów. Galeria prowadzi rozmowy z kolejnymi najemcami, którym kończy się pierwotny okres najmu.
Proces przedłużania umów obejmuje 10 tys. mkw. powierzchni i będzie zakończony do października 2014 roku, kiedy to Galeria Jurajska będzie obchodziła swoje 5. urodziny.

Galeria Jurajska przedłużyła już umowy najmu obejmujące prawie 2 tys. mkw. Przedłużyli je m.in.: perfumeria Douglas, salon z odzieżą męską Lavard, sklep z butami i galanterią skórzaną – Wojas, salon meblowy Mebel RUST, salon z odzieżą damską KMX, Cubus oferujący odzież damską, męską i dziecięcą, salon z odzieżą damską i akcesoriami Liu Jo, sklep z wyposażeniem domu Duka, kantor wymiany walut Exchange Group oraz jubiler Kalota.

Na decyzję o pozostaniu w Galerii Jurajskiej, zdaniem Piotra Myszki, dyrektora Galerii Jurajskiej, wpływ miała zarówno rosnąca lokalnie popularność centrum handlowego, jak również zmieniający się profil miejsca.

– W 2013 roku odwiedziło nas 6 mln osób. W ciągu 5 lat odwiedzalność Galerii Jurajskiej wzrosła o ponad 10 proc. Tendencja wzrostowa utrzymuje się od początku istnienia Galerii. Centrum jest także jednym z najchętniej wybieranych w tej części województwa śląskiego. Dziś wybiera je aż 37 proc. mieszkańców regionu, co daje nam pierwszą pozycję w promieniu 90 km. To zauważają także nasi najemcy. Pierwsze efekty rozmów pokazują, że zmian na liście marek będzie niewiele – zapowiada Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Na pozytywne efekty rozmów z najemcami – zdaniem przedstawicieli galerii – wpływ ma także zmieniająca się oferta centrum, coraz bardziej atrakcyjna dla klienta z lokalnego rynku.

– Dziś jesteśmy bardziej „fashion” niż jeszcze 5 lat temu. Dobrany obecnie „tenant-mix” przyciąga głównie dzięki ofercie sklepów odzieżowych i obuwniczych, punktów usługowych, a także części rozrywkowej. Sprawił, że staliśmy się konkurencyjni dla największych centrów handlowych w województwie śląskim, zatrzymując tym samym klientów u siebie – zapewnia Myszka.

Galeria Jurajska to 3. centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy najpopularniejszych marek polskich i międzynarodowych. Dla wielu z nich pojawienie się w Galerii było debiutem na lokalnym rynku handlowym. Swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in. Alma, Peek&Cloppenburg, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home&You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016