Ecommerce Day

Zostało już tylko kilkanaście ostatnich biletów na Ecommerce Day. Podczas konferencji odbędzie się 13 prezentacji ekspertów e-commerce z takich firm jak m.in. Google, Facebook, Shoplo czy PayPal.

Wszystko, co powinien wiedzieć e-sprzedawca

Konferencja Ecommerce Day jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

Praktyczne porady ekspertów

Podczas konferencji wystąpią prelegenci z takich firm jak: Google, Facebook, Shoplo, PayPal, GetResponse, Showroom, eKomercyjnie.pl, Fokus, Sociomantic, Olesiński&Wspólnicy czy Sofort AG. Zdradzą oni m.in:

  • jak pozyskać ruch przy pomocy Google i jak zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach
  • czym jest Google Shopping i jak z niego korzystać
  • jak sprzedawać i reklamować ecommerce na Facebooku
  • jak polepszać efektywność e-mail marketingu
  • jak zwiększać sprzedaż wykorzystując wiele kanałów jednocześnie
  • jak napisać odpowiedni regulamin dla e-sklepu
  • jak pozyskać fundusze na rozwój sklepu
  • jak analizować ecommerce
  • jak podbijać nowe rynki
  • jak optymalizować proces check-out’u.

Organizatorzy zadbali przy tym, aby prezentacje miały bardzo praktyczny wymiar. Eksperci mają za zadanie udzielić porad popartych konkretnymi przykładami, gotowymi do wykorzystania w każdym sklepie. Cena wstępu na całodniowe wydarzenie to 199zł. brutto.

Patronem medialnym konferencji jest Evigo.pl