Sklep Deichmann
Sklep Deichmann

Deichmann otworzył 230. sklep w Polsce. W ciągu całego 2014 roku zaplanowano otwarcie i modernizację co najmniej 20 nowych salonów oraz zamknięcie 9 istniejących.

W ciągu pierwszych 4 miesięcy 2014 roku sieć sklepów Deichmann powiększyła się o 7 nowych salonów. Nowe sklepy firmy Deichmann otwarto w: Lublinie, Radomsku, Kaliszu, Żorach, Turku, Milanówku oraz w Łomiankach. Kolejne 2 salony – w CH Magnolia Park we Wrocławiu oraz w Galerii Siedlce – zostały przeniesione i zmodernizowane w ramach tego samego centrum handlowego. Na otwarcie czekają 4 następne salony, które zlokalizowane będą w: Ełku (Brama Mazur), Słupsku (CH Pod Semaforem), Chełmie (Vendo Park) i Olsztynie (Galeria Warmińska). Otwarcia nowych salonów i przebudowa starych to część strategii Deichmann na 2014 rok. Co roku całkowitej przebudowie poddawane jest około 10 sklepów. Zmianie uległa także koncepcja wykończenia placówek. Według najnowszej koncepcji aranżacji w 2014 roku przebudowie uległ sklep Deichmann w CH Blue City w Warszawie.

W swojej koncepcji rozwoju firma przykłada dużą wagę do obecności w mniejszych miejscowościach, liczących od 30 do 50 tys. mieszkańców.

Firma prowadzi także sklep online. Klienci sklepu internetowego to przede wszystkim mieszkańcy mniejszych miast, gdzie nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych. Ceny nie różnią się od cen w tradycyjnych sklepach Deichmann, a zamówione towary dostarczane są bezpłatnie na terenie całej Polski w 48 godzin.

Deichmann posiada ponad 3 tys. sklepów w 22 krajach (Niemcy, Polska, Szwecja, Litwa, Czechy, Słowacja, Austria, Dania, Holandia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Węgry, Słowenia, Włochy, Chorwacja, Rumunia, Serbia, Bułgaria, Turcja, Hiszpania oraz USA) i zatrudnia 32,5 tys. pracowników. Deichmann finansuje rozwój z własnych środków, bez kredytów i pożyczek. W Polsce marka Deichmann jest obecna od 1997 roku. Charakterystyczną cechą firmy Deichmann jest finansowanie jej rozwoju z własnych środków, bez kredytów i pożyczek.

Przedstawiciele spółki Deichmann Obuwie sp. z o.o. wezmą udział w jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2014. – SCF to okazja do bezpośrednich kontaktów nie tylko z przedstawicielami agencji, komercjalizujących powierzchnie handlowe w nowych i istniejących obiektach handlowych, ale także z coraz liczniejszą grupa polskich inwestorów, często osobiście negocjujących warunki umów najmu. SCF to także okazja do spotkań z zarządcami obiektów, najlepiej znającymi bieżące potrzeby i problemy najemców – powiedziała portalowi Retailnet Anna Strauchold, menedżer ds. najmu i eksploatacji Deichmann Obuwie sp. z o.o.