Rośnie sprzedaż online w Media Expert

Sklep internetowy Media Expert

Sklep internetowy Media Expert

W ciągu 12 miesięcy sklep internetowy mediaexpert.pl znacząco powiększył grono klientów. Zgodnie z najnowszymi danymi Megapanel PBI/Gemius w lutym br. witrynę Media Expert odwiedziło 70 proc. więcej unikalnych użytkowników w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku. W rekordowym miesiącu produkty na mediaexpert.pl obejrzało 1,7 mln internautów.

– Wyniki badań potwierdzają efektywność przyjętej przez Media Expert strategii rozwoju biznesu w sieci oraz coraz większe zainteresowanie polskich konsumentów kupowaniem przez internet. Klienci cenią sobie różnorodność form dostawy, w tym również możliwość osobistego odebrania zakupionych produktów w dowolnym z naszych elektromarketów w całej Polsce – mówi Michał Mystkowski, reprezentujący sieć Media Expert.

– Oczywiście prócz zapewnienia najniższych cen na rynku zachęcamy do korzystania z naszego sklepu internetowego poprzez wyprzedaże i ciekawe akcje promocyjne. Nasi klienci wiedzą, że zakupy na mediaexpert.pl są łatwe i bezpieczne. Ogromnym zainteresowaniem naszych klientów cieszą się nocne wyprzedaże, ale i inne akcje promocyjne, które co tydzień ogłaszane są na mediaexpert.pl – dodaje Mystkowski.

Przypomnijmy: Media Expert dysponuje obecnie siecią 260 stacjonarnych elektromarketów w całej Polsce, w których można odebrać osobiście zakupione przez internet produkty. Standardowo dostawa realizowana jest również przez firmę kurierską – zwykle w ciągu 24 godzin od dodania produktu do wirtualnego koszyka.

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Oferta sieci obejmuje produkty: telewizory Smart, laptopy, tablety, smartfony, foto, RTV i AGD, a w wybranych elektromarketach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie internetu realizowane metodą panelową. Stanowi standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016