KappAhl kontynuuje ekspansję na polskim rynku

Salon KappAhl

Aktualnie sieć szwedzkiej marki modowej KappAhl liczy w Polsce 47 sklepów, które są zlokalizowane w centrach handlowych większości dużych i średnich miast w Polsce.

W ubiegłym roku przedłużone zostały umowy najmu w TCH Klif w Gdyni, Galerii Malta w Poznaniu, Galerii Sfera w Bielsku-Białej oraz CH Plaza w Rudzie Śląskiej.

Aktualnie sieć KappAhl przedłużyła umowę najmu w bydgoskiej galerii handlowej.

Nowy kontrakt przedłuża obecność marki w galerii w Bydgoszczy o kolejne 5 lat i zakłada m.in. przeniesienie sklepu do nowo powstającej części galerii, otwarcie której planowane jest na pierwszą połowę przyszłego roku. Nowy sklep KappAhl, wybudowany i wyposażony według najnowszego konceptu, będzie mieć powierzchnię 827 mkw.

– KappAhl jest obecny na bydgoskim rynku od 7 lat, dzięki czemu jest dobrze znany mieszkańcom Bydgoszczy i okolic. Tym bardziej cieszymy się, że w nowym, większym salonie, stworzonym według najnowszego konceptu, będziemy mogli jeszcze lepiej zaprezentować się naszym wiernym klientom – mówi Dariusz Zająkała, prezes zarządu KappAhl Polska sp. z o.o.

KappAhl jest jedną z wiodących sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy w Szwecji. KappAhl oferuje atrakcyjną odzież według własnych projektów i w przystępnych cenach, dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Główną grupę odbiorców stanowią kobiety w średnim wieku. 18 proc. produktów firmy posiada oznakowanie ekologiczne.

Obrót za rok 2012/2013 wyniósł 4,8 mld SEK (ok. 530 mln euro), a liczba zatrudnionych sięgnęła około 4,5 tys. osób. Firma KappAhl jest notowana na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq OMX.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska