CH Forum Gliwice z nagrodą za efektywną kampanię

Kampania CH Forum Gliwice

Kampania CH Forum Gliwice

Gliwickie CH Forum to jedyne z polskich centrów handlowych nagrodzone w tegorocznym finale konkursu Solal Marketing Awards. Konkurs, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), rozstrzygnięto w Amsterdamie.

Konkurs zalicza się do najbardziej prestiżowych w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarządzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.
W tym roku kapituła konkursu nagrodziła Forum w Gliwicach tytułem Silver Solal Award za koncepcję, realizację i efekty kampanii „Świat ze snów”. Kampanię przeprowadzono w czerwcu ub. roku i wykorzystano w niej technologię wirtualnej rzeczywistości (augmented reality). Była ona zarazem pierwszą tego rodzaju w Polsce prezentacją unikalnego materiału Frozen Planet telewizji BBC o tematyce proekologicznej. Akcji towarzyszyły ponadto elementy edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży.

Nagrodzona kampania rywalizowała w mocno obsadzonej kategorii Cause Related Marketing, w której do finału zakwalifikowano ponad 60 projektów z całej Europy i Afryki. Oprócz jedynej nagrody dla centrum handlowego w Polsce Forum także najliczniej reprezentowało nasz kraj w finale. Jako jedyne bowiem uzyskało aż 3 nominacje.

– Kolejna nagroda przyznana przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych zarządzanemu przez JLL centrum handlowemu Forum w Gliwicach świadczy o tym, jak ważne są w zarządzaniu centrum handlowym właściwe działania marketingowe. Jak widać, nie dość, że prowadząc je systematycznie zwiększmy obroty i frekwencję w centrum handlowym, to jako dodatkowy benefit widać, że utrzymujemy je na światowym poziomie. Przemyślanymi i efektywnymi kampaniami budujemy charakter obiektu i nadajemy mu wartość, zarówno dla najemców, jak i lokalnej społeczności – komentuje Dorota Chomuntowska, dyrektor ds. Zarządzania Powierzchniami Handlowymi w JLL.

W poprzednich latach Forum w Gliwicach honorowano już tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanie promocyjne i wizerunkowe (rok 2009, 2010, 2012 i 2013). W przygotowanie i realizację nagrodzonego projektu zaangażowana była Firma Reklamowa Kuc, która na stałe współpracuje z CH Forum. Za komunikację akcji i opracowanie zgłoszenia konkursowego odpowiadała firma Plus Communication, należąca do Grupy KUC.

CH Forum to centrum handlowo-rozrywkowe położone w ścisłym centrum Gliwic. Obiekt ma 43 tys. mkw. pow. handlowej i 140 najemców.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016