Sklep internetowy F&F
Sklep internetowy F&F

Marka modowa F&F należąca do Tesco niedawno uruchomiła sklep internetowy w Wielkiej Brytanii. Obecnie przedstawiciele sieci pracują nad polską wersją sklepu online.

– Pracujemy nad wprowadzeniem polskiej wersji językowej oraz polskiej waluty rozliczeniowej – poinformowali przedstawiciele marki F&F.

Produkty F&F można obecnie kupować za pośrednictwem brytyjskiego e-sklepu www.clothingattesco.com. Zamówienie będzie dostarczone do Polski. Strona e-sklepu jest prowadzona w języku angielskim, a ceny podawane są w funtach brytyjskich. Wszystkie produkty są dostarczane bezpośrednio z Wielkiej Brytanii. Właściciele sieci szacują, że zamówienie powinno być dostarczone w ciągu 3–5 dni roboczych.

Koszt przesyłki to 4,95 funta za jednorazowe zamówienie. Ta cena, jak zapowiadają przedstawicie marki, obniży się na pewno, kiedy powstanie polska wersja językowa strony.

Oferta F&F jest dostępna wyłącznie w hipermarketach Tesco, ale od niedawna również w 3 samodzielnych salonach F&F Store. Pierwszy został otwarty w 2010 roku w prestiżowym centrum handlowym Palladium w czeskiej Pradze, kolejny w centrum handlowym Olympia w Brnie (Czechy) oraz w Polsce w warszawskim centrum handlowym Blue City. Jest to jedyny sklep sieci w Polsce. Działa od 2012 roku i ma 650 mkw. powierzchni handlowej.

Przypomnijmy: F&F jest międzynarodową marką odzieżową. Swoje korzenie ma w Wielkiej Brytanii, gdzie jest dostępna od roku 2000. W 2008 roku odzież F&F trafiła również do Czech, Słowacji, Węgier i Polski, a 2 lata później do Malezji, Tajlandii, Korei Południowej, Chin oraz Turcji. Obecnie F&F jest marką obecną w 11 krajach i w ponad 2 tys. sklepów. 700 z nich znajduje się na terenie Europy Centralnej i Turcji.