Kolejny etap zmian w CH Arkadia

CH Arkadia

CH Arkadia

Po krótkiej przerwie, związanej z trwającą przebudową Arkadii, ponownie zostały otwarte powiększone salony na parterze: Sephora, L’Occitane, Quicksilver oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan. Działają już także wszystkie wyremontowane lokale w obrębie strefy gastronomicznej.

W ostatnim czasie Arkadia wzbogaciła się ponadto o nowe, pierwsze w Polsce monobrandowe i nieoutletowe sklepy: Neo Adidas i Desigual, a także kawiarnię Green Caffè Nero oraz stoisko Prezent Marzeń.

Pierwszy w Polsce flagowy sklep Neo Adidas zajął powierzchnię 210 mkw. na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. Neo to młodzieżowa marka modowa, oferująca sportową odzież, obuwie i akcesoria.

Salon Desigual o powierzchni 234 mkw. został otwarty również na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. To pierwszy nieoutletowy sklep tej marki w Polsce.

Kawiarnia Green Caffè Nero, zlokalizowana na pierwszym piętrze, ma 94 mkw. powierzchni. Gerry Ford – szef Caffè Nero, i Adam Ringer – szef Green Coffee postanowili działać razem.

Stoisko Prezent Marzeń mieści się w pobliżu Leroy Merlin i oferuje upominki w formie przeżyć, takich jak m.in. skok ze spadochronem, skok na bungee, jazda Lamborghini czy Ferrari, jak również loty samolotem, poduszkowcem i motolotnią.

Ponadto efektem pierwszego etapu przebudowy Arkadii jest powiększenie i rearanżacja działających na parterze w strefie holu głównego lokali: Sephora, L’Occitane i Quicksilver oraz kawiarni Costa Coffee i Grycan łącznie o ponad 200 mkw. Nad nimi przemianie podlega właśnie strefa restauracyjna, która przeistoczy się w strefę zieleni, naturalnie wyglądającej roślinności. Aranżację przestrzeni zdominują naturalne barwy, wysokiej jakości materiały, tworzące kameralną atmosferę.

Liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej powiększy się z 500 do co najmniej 800. Remont strefy restauracyjnej nie wiąże się ze zmianą najemców – zostały uruchomione już wszystkie punkty gastronomiczne w nowej odsłonie: Greek House, Subway, Thai Wok, North Fish, Burger King, McDonald’s, KFC, Wiking i Tukan. Podczas trwania remontu działanie strefy food courtu i innych najemców Arkadii nie jest zakłócone. Dostępność oferty i płynność otwarć podczas zmian została zachowana, a prace przebiegają głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami.

Przypomnijmy: przebudowa Arkadii trwa od lutego br. i ma na celu powiększenie i architektoniczną zmianę strefy restauracyjnej oraz zaaranżowanie nowoczesnej strefy rekreacyjno-edukacyjnej dla dzieci. Planowany termin jej zakończenia to koniec sierpnia 2014 roku.

Centrum handlowe Arkadia mieści sie przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów. Na 287 tys. mkw. znajduje się prawie 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami. Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016