SCF 2014: wkrótce 125 sklepów 4F

Salon 4F

Spółka OTCF w maju powiększy sieć sklepów marki 4F o 2 nowe punkty w centrach handlowych. Tym samym liczba sklepów 4F wzrośnie do 125 lokalizacji. – Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie następnych lokalizacji w różnych rejonach kraju – mówi redakcji Retailnet Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju firmy OTCF sp. z o.o. (właściciela marki 4F).

Przedstawiciele spółki OTCF wezmą udział w jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

– Naszym zdaniem Shopping Center Forum stanowi istotne wydarzenie w branży retail, dlatego zdecydowaliśmy się po raz kolejny wziąć w nim udział. Za pośrednictwem targów SCF możliwe jest nawiązanie cennych kontaktów inwestorskich i deweloperskich, a także podtrzymywanie dobrych relacji z przedstawicielami już istniejących galerii, w których funkcjonują nasze salony. Ponadto istotnym elementem Forum jest możliwość wymiany opinii i doświadczeń z innymi najemcami – dodaje Małgorzata Gabryś.

Spółka OTCF, oprócz sieci sklepów 4F, rozwija nowy koncept sklepów 4Faces. Pierwszy sklep w tym formacie został otwarty w Poznaniu City Center, a drugi w Galerii Katowickiej. Docelowo inwestor, firma OTCF, ma zamiar na przestrzeni najbliższych 5 lat otworzyć pod marką 4Faces 25 salonów w największym miastach Polski, w 2 formatach – 400 lub 800 mkw..

W koncepcie 4Faces, oprócz wyselekcjonowanej oferty handlowej, szczegółowo dopracowano kwestie ekspozycji i architektury salonu. W salonach 4Faces zastosowano najnowsze rozwiązania multimedialne – zamiast tradycyjnej witryny pojawia się videowall, rolę interaktywnego informatora o ofercie pełni multimedialny stół dotykowy, klasyczne ekspozytory zamieniają się w ekrany, a na podłodze pojawiają się interaktywne gry zręcznościowe – nie tylko dla dzieci.

Salon 4Faces

4F to marka należąca do firmy OTCF. W jej portfolio znajdują się również takie brandy jak FOB, Outhorn, Tutto Bene oraz Wild Nature. 4F produkuje odzież i akcesoria sportowe. Kolekcje powstają we współpracy ze sportowcami, którzy regularnie konsultują i testują powstające produkty. Firma systematycznie poszerza sieć punktów sprzedaży, opierając się zarówno na sklepach własnych, jak i punktach franczyzowych. Produkty firmy można kupić w również za pośrednictwem sklepu internetowego.

Więcej informacji na temat uczestników i wystawców Shopping Center Forum 2014 znajduje się tutaj.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016