Txm24.pl

Należąca do Grupy Redan spółka Adesso, właściciel dyskontowej sieci TextilMarket, uruchomiła pierwszy w Polsce internetowy sklep dyskontowy txm24.pl. Szeroki asortyment nowego sklepu dyskontowego jest wciąż rozwijany o nowe kategorie produktów. Nowatorski kanał dystrybucji zapewni dotarcie z ofertą dyskontową do nowej grupy klientów – preferujących zakupy online i mieszkających w miejscowościach, do których stacjonarna sieć TextilMarket jeszcze nie dotarła.

– Sklep txm24.pl to pierwszy w Polsce sieciowy dyskont odzieżowy z prawdziwego zdarzenia. Dla TextilMarketu – kamień milowy w historii sieci i ogromne wyzwanie dla jej operatora: spółki Adesso. Zmian wymagał system pracy handlowej i magazynowej oraz dostosowanie oferty sieci do reguł obowiązujących w sprzedaży online. Jesteśmy jednak pewni, że sprzedaż online istotnie poszerzy naszą dotychczasową grupę stałych klientów. Pierwsze wyniki są obiecujące i pokazują, że stworzone mechanizmy oraz kompletność oferty spełniają założone cele. Aktualnie w stałej ofercie mamy ponad 6 tys. artykułów i w krótkim czasie chcemy podwoić tę liczbę – mówi Lech Przemieniecki, prezes zarządu Adesso SA.

Dyskonty stacjonarne TextilMarket oferują swoim klientom na co dzień szeroki wybór odzieży i akcesoriów dla całej rodziny. Dyskontowy e-sklep umożliwia zakupy w internecie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Pełna dostępność towaru i ekspresowa wysyłka, utrzymanie przystępnych, dyskontowych cen oraz promocji dla stałych klientów i rabatów obowiązujących w sieci stacjonarnej, a także specjalne obniżki wyłącznie dla klientów sklepu internetowego, zapewnią pozyskanie nowej grupy odbiorców.

W Mysłowicach, gdzie znajduje się magazyn centralny sieci TextilMarket, wydzielony został dedykowany obszar magazynowy o powierzchni 1,5 tys. mkw., który umożliwia przechowanie blisko 100 tys. sztuk towaru. Sklep txm24.pl w dużej mierze wykorzysta infrastrukturę i doświadczenie Grupy Redan wypracowane przez e-sklep prowadzony dla segmentu modowego. Przy budowie strony txm24.pl bazowano na zaawansowanych rozwiązaniach systemowych Unity – funkcjonalności stosowanej na platformie topsecret.pl. Jednak duże zmiany w layoucie powodują, że pomimo wykorzystania tych samych mechanizmów sklep nabrał nowego i charakterystycznego dla TextilMarket stylu.

– W najbliższym czasie skoncentrujemy się na udoskonaleniu sklepu txm24.pl. Nasze plany obejmują m.in. rozszerzenie asortymentu o towar outletowy, uruchomienie działań marketingowych, jak pozycjonowanie, Adwords i promocja poprzez gazetki oraz umożliwienie klientom odbioru zamówień w blisko 300 sklepach TextilMarket – dodaje Lech Przemieniecki.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 600 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się salony marek Grupy.